Gå til innhold

Pro Cycling Manager 2007 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Hoy!

Den 6. juli slippes Pro Cycling Manager 2007 her i Norge, mens download versjonen slipes 22. juni. Regner med det er flere her inne som skal skaffe seg spillet?

Pro Cycling Manager 2007 PC

post-70615-1182251933_thumb.jpg

I år har Cyanide satset mye mer på managerdelen, og det trengs. Tidligere år har managerdelen til tider vært umulig å bruke. Jeg håper virkelig dette med sponsorer, transfer og trening er blitt forbedret ettersom det er dette jeg liker minst fra tidligere versjoner.

pcm2007.jpg

Features:

- Default databasen er oppdatert. Mer enn 1500 syklister, 180 løp og 520 etapper.

- Totalt 61 offisielle lag er med i spillet.

- Karrieresystemet skal være kraftig forbedret.

- Støtten for online spill over GameCenter skal være forbedret.

- I tillegg skal mange av detaljene fra TDF etapper være med. Blant annet den kjente tunnellen inne i Paris, ved Champ Elysees være med i spillet.

Dette er altså bare noen få av de mange ny detaljene rundt det nye PCM.

Linker:

- PCMNorge.com - Norges største og eneste PCM community.

- Cycling-Manager.com - Den offisielle siden til PCM.

- Cyanide Studios - Utviklerne av Pro Cycling Manager serien.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter å ha testet 2006 versjonen har jeg blitt helt hekta på dette spillet, ikke i min villeste fantasi kunne jeg forestille meg at et sykkel spill kunne være så artig. Tipper jeg laster ned 2007 versjonen iløpet av denne uka.

Utifra hva jeg leste på Cyanide sine sider så er både manager og career delen kraftig forbedret, så dette må jo bare bli bra.

Lenke til kommentar

Lurer bare på en ting! Har kjøpt spilt og kost meg med de to foregående utgavene av pcm, men har aldri lastet ned noe fra internett, grunnet hadde det ikke i leiligheten min. Men no har jeg det, og siden det skal visst bli så mye bedre med patcher og slikt, regner jeg med at jeg laster de og ned, lurer derfor på hva som gjør spillet så mye bedre med patchene, og hvilken patcher som blir lagt ut med det første?? Håper på snarlig svar!!

Ps: Skal laste ned dl-versjonen i natt :dribble:

Lenke til kommentar

Takk for det! Gleder meg noe sinnsykt. Kommer det noen patcher som du kan fikse på spillerene, for eksempel visst en blir tatt i doping i årets tour, så kan du gå inn å slette han fra spillet, burde jo gått an! eller? Ellers blir nok årets utgave mye bedre en fjorårets, ser drit bar ut i hvertfall.

Lenke til kommentar

Kommer nok nye databaser gjennom hele året som alltid er oppdatert med transfers osv.

UCI har også nå laget en kontrakt til TDF deltagere som gjør at de som nekter å underskrive ikke får delta i touren. Dette vil sannsynligvis bli oppdatert i en DB rett før TDF start.

Lenke til kommentar

Jeg har gått for DL versjon i år, og nå gleder jeg meg virkelig til å ta fatt på spillet. Har spilt mye PCM 2006 i det siste og jeg ser virkelig fram til denne forhåpentligvis bedre utgaven. Gleder meg spesielt til manager og karrieredelen samt pre-tactics.

Skal også anskaffe PSP versjon når den tid kommer. Forresten noen som vet når slippdatoen for PSP versjonen er satt her i Norge?

Lenke til kommentar
Da har koden kommet.. En timere tidligere, men jeg får ikke til å starte løp. Spillet bare lukker seg :mad:

8917626[/snapback]

Spillet krasjet når jeg prøvde å spille løp i 3D også, men etter litt testing med grafikk options fant jeg ut at å slå Shader option till minimum (av), så krasjer det ikke lenger.

Alle andre grafikk instillinger kan stå på hva som helst til meg.

Så langt er jeg fornøyd med manager delen av spillet, men virkelig skuffet over 3D delen. Irriterer meg grenseløst at dem har forandret kamera instillingen jeg likte best under løp (den som er default i 2006 versjonen), og så synes jeg grafikken under løp er dårligere enn i 2006 versjonen, men det kan jo ha med overnevnte problem. Er redd jeg må vente på en del patcher før jeg kvitter meg med 2006 versjonen.

Lenke til kommentar
Jeg likte kameravinkelen godt jeg, var jo rimelig lik den fra 2006 versjonen.

8919461[/snapback]

Det kan virke some en bagatell, men den nye default kamera vinkelen er mer ovenfra og ned så man ser bare et kort stykke fram i feltet. På 2006 versjonen ligger kameraet lavere slik at man tydelig ser hva som skjer langt fram i feltet, samt hvordan veien snor seg i terenget.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...