AkaLarSeN Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Jeg synes att det er et veldig vra spill men ikke noe man kan spille i flere timer om dagen Lenke til kommentar
lussebass Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 men ikke noe man kan spille i flere timer om dagen åjoda! Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 men ikke noe man kan spille i flere timer om dagen Det var nettopp fordi jeg brukte for mye tid på det at jeg så meg nødt til å slutte for en liten stund siden.. Jeg sa til meg selv, "bare et par timer i kveld", så ble det hele natten Jeje.. hva kan man gjøre? Begynne å gå på kafè i det virkelige liv, istedenfor gå på kafè på Rubi-Ka, kanskje? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 30 dollar i måneden for SWG?damn, Forcen ekke med sånne ting Begynte me AO idag, virker litt gøy, selv om jeg helst spiller sånne spill med Tolkien setting (trollmenn, drager og sånt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå