Gå til innhold

Anarchy Online, verdt å begynne?

Anbefalte innlegg

Har spillt AO tidligere men gikk lei av alle problemene med det. Har hørt at det har blitt mye bedre nå. Er det verdt å starte å spille igjen? Er det gøy i lengden?

Vil det være et problem å start på lvl 1, når alle andre er høyt oppe? Vil jeg finne noen med lav lvl og teame med, eller er det veldig få med lav lvl?

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AO er sinnsykt, og om du starter nå har ikke noe å si, "alle" lager nye characters hele tiden likevell, så det er en stadig flyt av low-lvls... Ang. det med patch så går det vel å laste ned alle patchene i ei fil?

Lenke til kommentar

er i ferd med og avslutte min konto. Den går ut i morgen. Ble så lei alle feil og irritasjonsmomenter at jeg holdt på å gå amok. Men nå er anarchy fu..line historie og freden har sunket seg over hjemmet igjen :lol: vel ihverfall til neste online spill kommer inn døra her, Lukter jeg star wars ????. Takk for et glimrende konsept og et håpløst gjennomført prosjekt til dere i fu..com :evil::evil::evil::evil:

Lenke til kommentar

Har og "vurdert" å begynt på igjen. Har/hadde en level62 engi. Var et ganske bra spill, tidkrevende, men bra. Har inntrykk av at det ikke er så mange som spiller det lengre. At folk bare venter på SWG, vet ikke om dette stemmer, men men...

Hvis det er en del folk som fortsatt spiller, skal jeg kanskje blåse støv av min gamle engineer. :wink:

Alle patcher følger med Notum wars tror jeg...

Lenke til kommentar
Takker, gikk bra sist gang jeg var online hvertfall. Kunne solo 75% mission uten problem. Har enda ikke opplevd IP reset, så det skal bli kjekt å få frigjort en del unødvendig IP. Spiller du AO djorgen?

SPELTE. Slutta i November. Var med i ARK. :)

Venter på SWG ...

Lenke til kommentar

Dette er det perfekte tidspunkt å starte (fortsette) AO spillingen din. Spillet er mye bedre, har flere muligheter og er mer stabilt enn det noen gang har vært. Kjøper du Notum Wars pakka for ca 195 kr får du en måned gratis spilling inkludert. (Koster 145 kr på www.play.com, gratis porto). Måneds avgiften er på ca 115 kr nå tror jeg.

Lenke til kommentar

Vel, da har jeg spelt det i hele kveld. Og jeg er imponert over mye nytt som har skjedd siden sist jeg spilte. IP reset var herlig, og det tok ikke lang tid før jeg kom inn i spillet igjen. I det hele tatt, et genialt spill :)

Lenke til kommentar
Måneds avgiften er på ca 115 kr nå tror jeg.

Hvis du velger tre måneders abonnement betaler du bare rundt 70-80 kr måneden litt avhengig av kursen, så det lønner seg å velge den, men men, ihvertfall hvis man fortsatt har lyst til å spille etter gratismåneden sin :)

mvh nerd-light

Tror at folk har for høye forventninger til SWG, Tenk hvis det blir en gedigen skuffelse fullt av bugs da hehe, nei holder meg til AO

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...