Laserbeam Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hvor kan jeg se Naruto på engelsk? på Youtube har jeg bare funnet det med japanesisk tale og engelsk sub, men jeg vil ha med engelsk tale. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hei! Tror du kan finne noen klipp på Cartoon Network sine sider, men som han over sa. Det er direkte smerte... Merkelig nok så fant jeg dette: når jeg søkte på naruto english dub på YouTube =) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Helpel Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hvor kan jeg se Naruto på engelsk? på Youtube har jeg bare funnet det med japanesisk tale og engelsk sub, men jeg vil ha med engelsk tale. 8895557[/snapback] du kan se noen episoder på engelsk på tv-links.co.uk - anime Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Det funker ikke Content UnavailableThe requested content could not be found on the server. Please mark the link as dead and we will try to restore the content as soon as possible Lenke til kommentar
Helpel Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Det funker ikke Content UnavailableThe requested content could not be found on the server. Please mark the link as dead and we will try to restore the content as soon as possible 8943005[/snapback] HVordan funker det ikke? Det funker på pc'n min. Kan hende jeg haar en plugin du ikke har. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 Det funker ikke Content UnavailableThe requested content could not be found on the server. Please mark the link as dead and we will try to restore the content as soon as possible 8943005[/snapback] HVordan funker det ikke? Det funker på pc'n min. Kan hende jeg haar en plugin du ikke har. 8947080[/snapback] tror kanskje at dette er litt forsent så svare, men åssen sjekker jeg hvilke plugins jeg har på Opera? Lenke til kommentar
Cessan Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hvor kan jeg se Naruto på engelsk? på Youtube har jeg bare funnet det med japanesisk tale og engelsk sub, men jeg vil ha med engelsk tale. 8895557[/snapback] Hei,, her fant jeg Naruto på engelsk til deg (: enjoy. http://www.tv-links.co.uk/show.do/3/3558 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 jeg har prøvd den sia, men det funker ikke: Content UnavailableThe requested content could not be found on the server. Please mark the link as dead and we will try to restore the content as soon as possible Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå