hawa Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 hei. så problemet mitt er at noen ganger når jeg starter opp datamaskinen min så vil den ikke fullføre oppstarten, men istedet for så stopper den halveis og jeg får en melding "disk boot failure, insert system disk and press enter.". dette skjer ikke hele tiden, og jeg vet ikke hva som kan forårsaket dette problemet. siden jeg har hatt pcen i nesten 2 år tror jeg, og dette skjedde først i går. Når erroren kommer opp trykker jeg bare "crtl-alt-delete" sånn at pcen restarter og etter 1-3 forsøk så vil pcen eventuelt starte opp på den orginale måten, men fins det noe hjelp sånn at jeg slipper dette styret? mvh hawa, takk! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Det kan hende at disken nå bruker lenger tid på å bli klar. Mulig du har en innstilling i BIOS som gjør at den venter litt lenger. Lenke til kommentar
hawa Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 hvordan kan man fikse den feilen da? og at den tar lengre tid vil jeg ikke tro. det står jo at du må trykke enter, men hver gang jeg gjør det kommer den samme meldingen på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå