GrevRev Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Når jeg prøver å rippe cd-er i Musicmatch Jukebox 7.5 får står det noe med error with digital et-eller-annet. Deretter slår den seg over på analog og ripper videre i 1x . Dette skjedde helt plutselig, men jeg vet ikke hvordan jeg skal fikse det! Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 oppdater til nyeste versjon og se om det hjelper. tror du trykker options> update software eller noe sånt Lenke til kommentar
jorank Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 dette peier å skje hvis det er noe galt med cdplaten. sjekk om den har riper under, eller andre ekle ting. Den går over til analog ripping, fordi cdromen ikke klarer å lese informasjonen riktig ved å bruke digital ripping. Når du bruker analog ripping, går alt gjennom lydkortet. Lenke til kommentar
GrevRev Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Ingenting av dette hjelper. Først prøvde jeg med en HELT ny cd, sånn for å sjekke. Det funka ikke. I tillegg har jeg allerede nyeste versjon. Det er heller ikke noen feil med overføringen til PC, for jeg prøvde å lage image av cd'en, mounte denne og så rippe. Det gikk heller ikke. Noen flere tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå