Vindstille Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Hvilken sider mener du er de peneste på World Wide Web? I denne tråden kan man diskutere og anbefale pene og gode webdesign. Enten de er unike, morsomme, pene, funksjonelle eller rett og slett ekstremt brukervennlige. Litt historie: v1.0 - Pene sider på www kom i september 2004, men døde etterhvert bort grunnet lite aktivitet. v2.0 - Websider med GOD design postes her kom i mai 2006, men ble stengt pga. mange postet sitt eget design og tråden etterhvert ble veldig uryddig. For at det samme ikke skal skje som i v2.0 anbefaler noen retningslinjer blir fulgt Retningslinjer: Denne tråden skal oppfordre og motivere til å lage gode websider. Det er derfor ikke tillatt å poste flashsider. Ønsker man en tråd for slike typer sider kan en egen tråd opprettes. For at denne tråden skal opprettholde en viss kvalitet er det ikke lov å poste egne, venners eller kjente sine websider. Hver bruker har ikke lov å anbefale mer enn én side hver dag. Alle anbefalinger skal inneholde link til siden, thumbnail og hvorfor du liker akkurat den siden. For å gjøre det lettere for folk er det derfor anbefalt at alle bruker dette PHP-skriptet. Innsending av bra/pene websider Bruksanvisning: 1. Gå inn på skjemaet linket til i første post. 2. Fyll det ut. 3. Kopier BB-Koden du får ut. 4. Lim inn i forumet. Endret 9. november 2007 av JonT Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) 31three Nydelig topp del og fargevalg. Nydelig typografi som passer bra til siden. Eneste er at skriften under quotene er litt vanskelig å lese. Endret 19. juni 2007 av JonT Lenke til kommentar
nets Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Apple Leopard Jeg syns faktisk Apple Leopard-websiden er utrolig lekker, elsker måten apple klarer å smelte sammen innhold og bilder Fargene er jo minimalistiske, apple hvitt (jeg er ingen apple fan btw. ) Endret 19. juni 2007 av Nets Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Microsoft Genuine Enten du liker MS eller ei, er denne siden utrolig bra sammensatt; Fargene klaffer, oppsettet er brukervennlig, menyen er slik den skal være og footeren passer utrolig bra inn En veldig pen side. Endret 19. juni 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Microsoft Genuine Enten du liker MS eller ei, er denne siden utrolig bra sammensatt; Fargene klaffer, oppsettet er brukervennlig, menyen er slik den skal være og footeren passer utrolig bra inn En veldig pen side. 8897287[/snapback] En av de bedre Microsoft siden jeg har sett, men syns ikke den akkurat var så spesielt pen. Den grå menyen er langt i fra pen og hover effekten oppe i hjørnet er ufyselig. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Vel, der er vi uenig Synes det hele klaffer utrolig bra. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) MindFourDesign Virkelig god side, pent og ryddig design som er relativt tidløst. Skiller seg noe ut fra den siste tidens web 2.0 trend, noe som jeg ser på som svært positivt. Endret 19. juni 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) ComplementaryDuo Veldig lekker side med god fargebruk og stilig grafikk. Veldig web 2.0, legg spesielt merke til customize-knappen til venstre, en småfancy og nyttig løsning Endret 20. juni 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 monc Jeg synes selv at denne siden er enormt pen. Fargevalget skiller seg ut, men synes at det er noe som gir siden sin sjarm. Disse folkene har forøvrigt ganske mye pent i porteføljen sin. De har også laget stylegala. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 A List Apart Typografien, layouten og fargene er fantastiske. Den er rett og slett lekker, stilig og en fryd for øynene! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 HTML Dog Dette er ikke bare en side hvor man kan lære seg det grunnleggende for å lage et pent design, men også en siden til inspirasjon for alle som er innom, veldig pent design. Lenke til kommentar
nets Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Noroff.no Velig stilig side, elsker det litt opprevne og "skittne" designet Endret 22. juni 2007 av Nets Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 CSS Mania Fin side og linker til mange andre fine sider Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Outline2Design Disse folka fortjener en plass her fordi de er en av mine større inspirasjonskilder. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Minner om reglane for denne tråden: Denne tråden skal oppfordre og motivere til å lage gode websider. Det er derfor ikke tillatt å poste flashsider. Ser dykk brot på reglane, ikkje kommenter det, ein rapportering er nok. Eit par innlegg er fjerna. Endret 24. juni 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) BT.no - Åsane. Jeg synes siden er veldig stilig til å være en "liten" avis sin side. Åsane, er for de som ikke vet det, en liten "bydel" av Bergen. Endret 27. juni 2007 av Jooakim Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Big Cartel Jeg synes siden er veldig pen. Fargene og typografien er, etter min mening, nærmest perfekt. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 istartedsomething.com Fordi den er en av de vakreste bloggene på nettet. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Adobe.com En av de mest ryddige sidene, med promotering av noen av de beste programmene i design og visuell kreativitet-verdenen. Endret 30. juni 2007 av iMono Lenke til kommentar
nets Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Google.no Den reneste og peneste siden i hele verden. Går rett på innholdet uten noe mer tull, veldig oversiktelig og fin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå