Howard Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Asus C90 er en bærbar maskin med store muligheter for skreddersøm, hvor fokus er lagt på enkel tilgang til komponenter. Les mer Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Artig å se flere alternativer til selvbygg på bærbare, likte spesielt at du kan skifte skjermkort, noe du kan på de færreste idag. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Slike produkter ønsker jeg å se flere av. Det ser ut som det er et dårlig batteri, jeg håper det blir flere å velge mellom. Og hvorfor støtter PCen "bare" 3GB med minne? Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 ....og støtter DDR2-800-minne i SO-DIMM-format - inntil 3 GB (to slotter).... Dette var jo noe merkelig. Den ene slotten støtter 2GB brikke og den andre bare 1GB? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Den støtter ikke mer offisielt fordi brikkesettet ikke klarer adressere mere minne. Der sperren ligger. Selve hovedkortet støtter nok mer.. Du kan vel ha 2x2GB der, men brikkesettet klarer vel 3.2GB e.l... Syns forøvrig det er kult av Asus, men blir jo fort dyrt med det kabinettet og hovedkortet. Prisen kan vel forsvares om den leveres med HD DVD-drev eller Blu-Ray her til lands! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Håper det kommer flere produket i denne "kategorien" etterhvert. Alltids gøy og kunne kjøpe de delene du vil, fra den produsenten du vil. Way to go, Asus! Endret 19. juni 2007 av Laland Lenke til kommentar
Visjoner Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Mulig jeg er litt naiv, men burde ikke denne maskinen kostet halvparten av det den gjør? (Ihvertfall hvis prisen er uten HD/BD inkludert) Fint med utbyggingsmuligheter, men for 12000 får man en ganske heftig komplett maskin. Litt av poenget med å oppgradere er jo å begynne med rimelige komponenter, og senere bytte de ut når det dyre har blitt billigere, eller...? Når alt kommer til alt er det allikevel positivt at det kommer noe slikt på markedet, men hadde sikkert vært sunt med litt konkurranse. Hadde vært gøy å se et tilsvarende AMD-system... -Visjoner- Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Har ikke slike "barebook" maskiner vært på markedet lenge da? Lenke til kommentar
Anders Jensen Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Etter å ha holdt på noe tid i en IT drift situasjon, og med bakgrunn som ivrig selvbygger, er min holdning begynt å bli at folk som bygger PC selv ikke vet hva de går glipp av, men klart det koster jo litt å kjøpe gode ferdigmaskiner. Skulle imidlertid tro at "gevinsten" (i den grad den eksisterer) av å bygge laptop selv er langt mer marginal ann den er på desktop, hvor spesielle behov i skjeldne tilfeller ikke kan dekkes av HP, DELL eller IBM. Endret 19. juni 2007 av Anders Jensen Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Etter å ha holdt på noe tid i en IT drift situasjon, og med bakgrunn som ivrig selvbygger, er min holdning begynt å bli at folk som bygger PC selv ikke vet hva de går glipp av Som? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Og igjen sitter man med kun ett valg: intel. hva med oss som foretrekker AMD? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Flott dette her,spes for meg som bygger maskiner for andre. Nå kan jeg endelig få et brukbart alternativ også på bærbar Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hva med å slippe hele skjermen (og batteriet)? Vips - fin og stille HTPC! Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Har ikke slike "barebook" maskiner vært på markedet lenge da? 8895645[/snapback] Jeg har min andre "barebook" nå. Tror jeg kjøpte den første i 2004 og sikkert vært på markedet en stund før det Lenke til kommentar
GLN Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 hadde vært topp om man kunne velge skjerm og batteri selv også, at de bare solgte hovedkortet ferdig installert Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 hadde vært topp om man kunne velge skjerm og batteri selv også, at de bare solgte hovedkortet ferdig installert 8896699[/snapback] litt vanskelig å kjøpe skjerm etterpå.. dumt om man har et 12" chassi og vil ha en 15.4" skjerm Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Så da er det vanskelig å kjøpe mATX kabinett... for man kan jo ha lyst på et ATX hovedkort? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 hadde vært topp om man kunne velge skjerm og batteri selv også, at de bare solgte hovedkortet ferdig installert 8896699[/snapback] litt vanskelig å kjøpe skjerm etterpå.. dumt om man har et 12" chassi og vil ha en 15.4" skjerm 8896748[/snapback] Han mente vel oppløsningen på skjermen, får jo flere paneler i samme størrelse. Selv har jeg 1280x800 oppløsning på laptoppen (som btw suger balle) vurderer å kjøpe meg ett større panel til laptoppen. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Denne skal jeg ha! Ser veldig bra ut. Har savnet noe som er nok skreddersybart. Men stasjonær prosessor? Rart. Veldig rart. Nå blir det jo populært med bærbar-prosessorer i stasjonære, hvorfor gjøre det omvendt når de bærbare er ytelsesmessig like gode og strømforbruksmessig bedre? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Den støtter ikke mer offisielt fordi brikkesettet ikke klarer adressere mere minne.Der sperren ligger. Selve hovedkortet støtter nok mer.. Du kan vel ha 2x2GB der, men brikkesettet klarer vel 3.2GB e.l... Syns forøvrig det er kult av Asus, men blir jo fort dyrt med det kabinettet og hovedkortet. Prisen kan vel forsvares om den leveres med HD DVD-drev eller Blu-Ray her til lands! 8895288[/snapback] kan være vista relatert også. gikk meg på en artikkel om en kar som stappet inn 4GB inni en umpc som kjørte vista, og vista påsto det bare var 3GB tilgjengelig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå