fpsplayer Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Jeg lurer på om jeg kan installere en patch når jeg allerede har startet en save? Må jeg starte på nytt om patchen skal fungere? Endret 20. juni 2007 av fpsplayer Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Nei, det maa du ikke. Saavidt jeg husker saa bugger patchene til Mafia, med at de avinstallerer spillet. Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Da styrer jeg ikke med det. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Jeg holder på med et oppdrag hvor jeg skal kjøre til en plass, når jeg har kommet til plassen og spillet begynner å "loade", da kommer denne feilmeldingen og spillet lukkes. Hva er det for noe? Kommer jeg ikke lenger på Mafia? Begynte å spille i går. Edit: Det funker fint nå. Endret 19. juni 2007 av fpsplayer Lenke til kommentar
kristian04 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Merkelige greier det ass. Det skjedde akkurat det samme for meg. Skal kjøre et sted for å hjelpe til å transportere noe whiskey, så når du kommer fram og den begynner å loade, kommer den ikke inn i spillet igjen. Får akkurat den samme meldingen som deg. Heldigvis var det bare et spill jeg låner, men det er kjedelig uansett. Veit ikke hva som er feil, men si ifra hvis du finner det ut. Det kan i hvertfall ikke være en tilfeldig ripe i spillet, siden akkurat samme feilen skjer med begge oss to. Kanskje det blir fiksa hvis man laster ned en patch eller noe.... Uanesett, si ifra hvis du finner ut hva som skal til for at det skal funke! Noen andre som har hatt det samme problemet, og tilfeldigvis vet hvordan man fikser det? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg hadde det merksnodige problemet noen ganger i spillet, blant annet der du skal hente den race bilen og kjøre den for å få den fiksa. Der stoppet spillet bare opp og ga meg ingen feilmelding. Men fikk ved noen anledninger feilmeldinger som den det er bilde av. Jeg forsøkte å sette kompatibliteten til 98, men vet ikke om det var det som hjalp eller driver oppdateringene. Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Merkelige greier det ass. Det skjedde akkurat det samme for meg. Skal kjøre et sted for å hjelpe til å transportere noe whiskey, så når du kommer fram og den begynner å loade, kommer den ikke inn i spillet igjen. Får akkurat den samme meldingen som deg. Heldigvis var det bare et spill jeg låner, men det er kjedelig uansett. Veit ikke hva som er feil, men si ifra hvis du finner det ut. Det kan i hvertfall ikke være en tilfeldig ripe i spillet, siden akkurat samme feilen skjer med begge oss to. Kanskje det blir fiksa hvis man laster ned en patch eller noe.... Uanesett, si ifra hvis du finner ut hva som skal til for at det skal funke! Noen andre som har hatt det samme problemet, og tilfeldigvis vet hvordan man fikser det? 8896462[/snapback] Bare begynn på oppdraget før der det klikker, da skal det gå bra. Lenke til kommentar
kristian04 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Merkelige greier det ass. Det skjedde akkurat det samme for meg. Skal kjøre et sted for å hjelpe til å transportere noe whiskey, så når du kommer fram og den begynner å loade, kommer den ikke inn i spillet igjen. Får akkurat den samme meldingen som deg. Heldigvis var det bare et spill jeg låner, men det er kjedelig uansett. Veit ikke hva som er feil, men si ifra hvis du finner det ut. Det kan i hvertfall ikke være en tilfeldig ripe i spillet, siden akkurat samme feilen skjer med begge oss to. Kanskje det blir fiksa hvis man laster ned en patch eller noe.... Uanesett, si ifra hvis du finner ut hva som skal til for at det skal funke! Noen andre som har hatt det samme problemet, og tilfeldigvis vet hvordan man fikser det? 8896462[/snapback] Bare begynn på oppdraget før der det klikker, da skal det gå bra. 8896997[/snapback] Takk. Funka nå Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Bare hyggelig Hvor langt har du kommet? Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg er på oppdrag 15-02 You lucky bastard - the phone booth. Det står "lose the tail!" men jeg har ingen etter meg. Hva må jeg gjøre for å "lose the tail"? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 kjør litt rundt...så dukkern nok opp :-) Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg vil anbefale deg sterkt å patche opp til siste patch, jeg har aldri hatt noen problemer med det, og ingen av vennene mine har hatt det heller. enjoy ett bra spill Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg vil anbefale deg sterkt å patche opp til siste patch, jeg har aldri hatt noen problemer med det, og ingen av vennene mine har hatt det heller. enjoy ett bra spill 8907454[/snapback] Hadde nok vært best det. Men jeg tør ikke ta sjansen på å miste saven. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Du kan jo finne saven din, også kopiere den til ett annet sted. altså ta backup av den. da burde du være rimelig trygg. Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Det er en mappe som heter savegame i Mafia-mappa, skal jeg bare kopiere den og hvis ting går galt, lime den inn i Mafia-mappa etter installasjonen? Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!! MAFIA!! runna det en haug av ganger! eier alle spill!! Lenke til kommentar
datafreak15 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!! MAFIA!! runna det en haug av ganger! eier alle spill!! 8912517[/snapback] men er det noen som kan si meg hvorfor jeg ikke får innastllert plate 1/3? den stopper bare helt opp?? hva skal jeg jøre? er det en plass jeg kan kjøpe mafia? Lenke til kommentar
martin1872 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg lurer på om jeg kan installere en patch når jeg allerede har startet en save? Må jeg starte på nytt om patchen skal fungere? 8895093[/snapback] ja det må du Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Jeg er på oppdrag 15-04 You lucky bastard - Fireworks. Skal legge dynamitt under en bil, men får det ikke til. Noen som har peiling? Vakten skyter på meg når jeg går bort til bilen. Edit: fant ut av det. Endret 22. juni 2007 av fpsplayer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå