magnus85 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Har kjørt nettverk i huset mitt i 4måneder med samme utstyr og samme pcr, nå har det kræsja. Jeg kommer ikke inn på den andre pcn min med filer, får beskjed om og sjekke tilgangstillatelser og kontakte administratoren på den ene maskinen og får beskjed om og diagnotisere tilkoblingen på andre maskiner. For og forklare på en liten annen måte, så kan vi kalle maskinene for a og b og c. Fra A så kommer jeg inn på C, og fra B kommer jeg også inn på C, men fra C kommer jeg bare inn på A.. Det ble litt vanskelig men poenget er at det plutselig har skjedd, nettverket er forsøkt både kablet og trådløst. Lenke til kommentar
nets Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Høres ut som det er brannmur som sperrer. Du har prøvd å skru av brannmur på de aktuelle pcene og se om det funker da? (ikke glem å plugg ut modemet når du gjør dette !) Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Plugg ut modemet da mener du? Kjører med avg pro, vista sin er deaktivert på den ene pcn, får ikke enablet den heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå