Hedonism Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Opera gjør det igjen, anbefaler å prøver ut betaen til deres nye versjon av Opera Mini. Du finner den her.. Det er som å bruke den originale nettleseren i Nokia E65, bare med bedre hastighet og jeg er imponert over det de har fått til. Blir sikkert noen bugs siden det er beta, men anbefaler flest mulig å teste så Opera kan få tilbakemelding og gjøre programmet stabilt. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Har også prøvd den nå og er meget imponert hva de har fått til. Plutselig ble det mye gøyere å surfe på en liten mobilskjerm. Får et mye bedre helhetsinntrykk av sider enn før. De nye funksjonene -> Og så har de fått en nytt ikon så nå kan jeg ha et flott Opera ikon på min aktiv standby skjerm(Nokia 6300) Det gamle var fælt. All ære til utviklerne som har fått til et glimrende produkt. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Morsomt å se at OM 4 nå fungerer nesten slik som S60 nettleseren gjør. Da tenker jeg på minimap funksjonen, som ikke var på OM3. Menere å huske mange diskusjoner hvor store fan av OM3 mente at dette var bare tull og feil måte å surfe på mobil på... Vi får se da. Personlig liker jeg veldig godt S60 nettleser, men OM4 ser lovende ut. Håper bare den ikke bugger like mye som OM3, spesielt med tanke på at RSS feeds og liknende resatte seg selv hele tiden pgs problemer med remote server. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Du kan også velge om du vil ha den gamle visningen "Small Screen Rendering" eller om du vil ha den nye visningen med hele internett sider. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Har testet litt nå og er meget fornøyd så langt. Hastigheten er helt fantastisk. Ser ikke noen grunn til å bruke noen annen nettleser enn denne på noen av mine telefoner. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Har testet litt nå og er meget fornøyd så langt. Hastigheten er helt fantastisk. Ser ikke noen grunn til å bruke noen annen nettleser enn denne på noen av mine telefoner. 8900235[/snapback] Fungerer fint den, men syns den er litt tungvint å navigere. Sikkert bare en vanesak. Men hvor finner jeg RSS leseren? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Synes det funker kjempebra, men ser absolutt fordelen med større skjerm. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Tror kanskje denne må prøves. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 * bumper spørsmålet mitt * Hvor finner jeg RSS leseren? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 * bumper spørsmålet mitt * Hvor finner jeg RSS leseren? 8903699[/snapback] Man rakk ikke å få implentert rss-leseren i denne utgaven å betaen. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hmm.. min klikka nå.. en eller annen java feil på alle mulige nettsteder. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg må ærlig innrømme jeg likte gui på denne, men navigeringen var det heller så som så med. Mulig det er en vanesak. Får prøve noen uker og se hvordan det skjer. Lenke til kommentar
Papaja Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Har E65 og prøvde å laste ned denne men får beskjed om at den ikke kjenner igjen enheten. Hvilken type må jeg laste ned til E65? Lenke til kommentar
bajazzo Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hvordan er denne i forhold til 8.65 Symbianversjonen av nettleseren? Bør man heller kjøre denne istedet for Mini som vel er basert på java? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Opera har en stor fordel over nokias egen browser, den er nemlig minne-sikker. Det er ikke nokias browser, og den har en lei tendens til å gi tomt-for-minne feilmeldinger i tide og utide. Opera er forøvrig heller ikke noe treigere en Nokias egen browser. Personlig bruker jeg de litt om hverandre, avhengig av dagsformen ;-) Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Den store fordelen med Mini er at sidene går via proxy hos Opera og komprimeres slik at man laster ned en mye mindre datamengde. Dessuten er Mini laget i Java og virker på de aller fleste mobiltelefonene som er solgt de siste årene. Mini er ypperlig for å holde seg oppdatert med nyheter o.l., Symbian-versjonen eller Nokias browser brukes for mer avanserte ting. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hei! Kva synest dykk om OM Beta 2 da? Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Hovedtingene jeg har merket med beta 2 er at den er raskere paa aa hente sider. Du har ogsaa landskap modus. Pluss at de har implementert kryptering. Changelog beta 2 Endret 8. september 2007 av Xpi Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Mangler bare RSS-leseren så er OM Beta 2 tilnærmet klar for lansering. Har opplevd at noen sider blir lastet ned som om "tilpass bredden" er avslått til tross for at det er aktivert. Likevel fungerer den stort sett veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå