AzE Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 jah....ein gong til.....det forbannade gta3 problemet som jeg ikke finner løsning på. har jo då en cracket versjon, og problemet er å åpne savegames.......kan noen hjelpe meg? og NEI ....XP sp1 virker ikke!! håper på help Lenke til kommentar
J_Irenicus Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Er ikke sikker, men kjenner noen som har hatt problemet.. skift crack...mulig det funker Lenke til kommentar
|Battery| Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg hadde samme problemet, men jeg løste det ved å laste ned en patch "gta3patch1.1" www.gamesdomain.com (tror jeg) og deretter lasta ned en crack "GTA_3_1.10_NoCD_and_Blood_Patch-gimpsRus" www.gamecopyworld.com (tror jeg) hvis du ikke finner de kan du sende meg en mail, så skal jeg laste opp filene til deg.. |Battery| Lenke til kommentar
nord Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 får opp "please inser gtaIII cd 2" har prøvd 5 forskjellige cracker.... Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 CD 2 MÅ du ha uansett tror jeg Lenke til kommentar
AzE Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 takker for hjelpen forresten battery ingen av filene du sa virketda men... prøvde åkjøre gta service pack 1...men gta3.exe filen min var korrupt..:)hehe fikk iallefall en ide om ka eg trengte...å tilslutt fant eg en replacement exe på en nederlandsk site...og den virket...endelig.. takker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå