tidus2k4 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Rykter sier at Unreal Turnament 3 kommer til ps3/pc før 360. En av grunnene til dette skal være at Sony godtar user mods, noe MS ikke gjør med deres 360. Nå er jeg selv ikke veldig imponert over source'n til dette, men det kan være. Så får vi se nærmere E3. Er i hvertfall meget positivt at Sony godtar user mods. Word is quickly spreading that the PlayStation 3 version of Epic's Unreal Tournament 3, will be a timed exclusive. According to a retailer who leaked the scoop, Sony's next-gen system will be graced with Epic's upcoming frag-fest first, before the game is then released on the Xbox 360 and PC at a later date. The announcement is expected at next month's E3 conference. Kilde Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hvis man ser intervjuet med PSN sjefen på Gametrailers.com så høres det ikke ut som det blir mulig med mods sånn helt uten videre. Tviler på at det er det som er årsaken isåtilfelle. Epic har jo et ganske godt forhold til MS så det overrasker meg vel litt hvis de gjør det eksklusivt, men det kan vel hende utgiveren (Midway?) har en finger med i spillet... Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Personlig ville jeg tatt gears of war over UT anyday. Men sikkert en bra avtale for sony dette. Er jo et ganske etterlengtet spill for mange. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Sony har ein litt god deal i ermet her ja. Forøvrig skal det blir artig å se kor godt UE3 motoren er optimalisert fra gutta bak GeOW på PS3. Har personlin mistet så og si all intressen for for UT etter UT99,men dette spillet kan kansje bli eit kjøp på ein av platformene med tiden. Lenke til kommentar
albions Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Unreal Turnament er morro det, bra nyhet Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Tror ikke så veldig på at det blir tids-ekslusivt til PS3, men skal aldri si aldri. UT3 var jo først ment å komme kun til PC og PS3, så det er jo mulig at Sony og Epic har en slags avtale av en eller annen grad som Epic har valgt å holde seg til. F.eks at UT3 kun blir å finne på PS3 i en 3-6 måneders tid, mot at Sony betaler for markedsføring og/eller distribusjon. Bare som et eksempel. I tillegg er det jo svært lite konkurranse i FPS sjangeren på PS3, bortsett fra Resistance, Fear og Call Of Duty 3....som egentlig ikke har så mye å handle opp med mot det potensialet som UT3 har....det blir litt forskjellige ligaer her. De spillene jeg nevnte er bra, men ikke så episke som UT3 eller så har de noen tekniske problemer...se f.eks på Fear. Så Epic tenker sannsynligvis at de kan tjene gode grunker på PS3-versjonen av spillet. Endret 20. juni 2007 av LioKaiser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå