Myst Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hei Nå er tiden inne for å poste dette. God stund nå så har jeg hatt kløe i halsen og mange nysing. Kløen kommer og går flere ganger om dagen og nyser en en god del ganger. Jeg har gress- og pollenallergi, så lurer på om dette er kun symptomer på allergien? Har hatt allergiene i mange år, men først i år at jeg merker forandringer. Ikke opplevd dette så ofte før. Tenkte jeg skulle rådføre med dere før jeg kontakter fastlegen og legger igjen feriepengene der.. Noen som har ideer om dette kun er allergi, eller noe annet som er ute og går? Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hei Nå er tiden inne for å poste dette. God stund nå så har jeg hatt kløe i halsen og mange nysing. Kløen kommer og går flere ganger om dagen og nyser en en god del ganger. Jeg har gress- og pollenallergi, så lurer på om dette er kun symptomer på allergien? Har hatt allergiene i mange år, men først i år at jeg merker forandringer. Ikke opplevd dette så ofte før. Tenkte jeg skulle rådføre med dere før jeg kontakter fastlegen og legger igjen feriepengene der.. Noen som har ideer om dette kun er allergi, eller noe annet som er ute og går? 8894701[/snapback] Blomstringen av pollen kommer i bølgedaler, så dette er mest sannsynlig bare en vanlig reaksjon på allergien. Har det selv akkurat nå Lenke til kommentar
Myst Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Ok det var godt å høre. Tenkte å kjøpe allergripiller på veien hjem og se om de hjelper. Noen forslag til merke? Eneste jeg vet om er Reactine (tror det den heter). Er den å anbefale? (off topic: hva er vitsen med å sitere første innlegget? *pirke pirke*) Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg har gress- og pollenallergi, så lurer på om dette er kun symptomer på allergien? 8894701[/snapback] Det er det ja.. Har nøyaktig det samme noen ganger.. Hva enn du gjør, og UANSETT hvor mye det skulle friste å begynne å klø, IKKE gjør det.. Det føles bedre i noen sekunder, så blir det bare mye verre... Just wait it out.. En metode som jeg nettopp fant ut også, er (for øynene) å holde et glass med noe varmt oppi (som te), slik at dampen kommer opp i øyet.. Det lindrer Hjelper også for halsen hvis du drikker Te'en ^^ Lenke til kommentar
Myst Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Ja jeg drikker te hver dag, til frokost og lunsj. Klø nei, åssen i huleste skal jeg greie å klø halsen? med en tannbørste? Lar den være i fred jeg. Har også svie i øynene, men det kommer av trøtthet og for mye tid foran pcen. en del av jobben. Tange makk for mange svar. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Du kan klø i halsen ved å lage et slags vakuum Fungerer, men som sagt, gjør det bare verre ^^ Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Dette er nok allergi ja, jeg har heller ikke merket kløe i halsen og mye nysing før i år (Har hatt allergi en god del år), hadde bare ekstrem kløe i øyene. Det er sinnsykt plagsomt, og tablettene jeg har for denne dritten funker ikke noe særlig heller. Ikke mot kløing i halsen ihvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Christina_* Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Tusen takk for denne informasjonen. Jeg har vært kjmpe redd for at det har vært noe fryktelig galt med meg, siden jeg har klødd som pokker i halsen, som har gått over i øra i snart 3 år. Var hos legen, men han kikka bare i øra mine og sa at jeg hadde eksem i øra. Tok ingen allergitest. I tilegg så nyser jeg som bare pokker. Men det er ikke bare i pollensesongen. Det er faktisk verst om nattan. Også røyker jeg da, noe som sikkert også hjelper til. Men hvordan, hvis det er allergi, kan det komme sånn brått? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå