Adriano Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Kjøpte meg Virtua Tennis 3 for noen måneder siden, og synes det er evig kult. Spørsmålet er derfor: Ser at Top Spin 2 er på billigsalg for tiden. Hvordan er dette spillet i forhold til VT3? Kommer jeg til å bli skuffet hvis jeg kjøper det og forventer at det er like bra som VT3(minus grafikk som jeg seff skjønner er smålig foreldet)? Hvordan er gameplay og mestringsnivå i forhold til VT3, rimelig likt? Takker for svar. Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Kjøpte meg Virtua Tennis 3 for noen måneder siden, og synes det er evig kult. Spørsmålet er derfor: Ser at Top Spin 2 er på billigsalg for tiden. Hvordan er dette spillet i forhold til VT3? Kommer jeg til å bli skuffet hvis jeg kjøper det og forventer at det er like bra som VT3(minus grafikk som jeg seff skjønner er smålig foreldet)? Hvordan er gameplay og mestringsnivå i forhold til VT3, rimelig likt? Takker for svar. 8894700[/snapback] Du kan jo laste ned demoen som er tilgjenglig på marketplace, og avgjøre selv Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Det er selvfølgelig en mulighet, men nå har det seg slik at konsollen er på helsefarm i Tyskland for øyeblikket, og jeg kunne tenkt meg å kjøpe spillet før den kommer tilbake. Lenke til kommentar
avtalegiro Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Kjøpte meg Virtua Tennis 3 for noen måneder siden, og synes det er evig kult. Spørsmålet er derfor: Ser at Top Spin 2 er på billigsalg for tiden. Hvordan er dette spillet i forhold til VT3? Kommer jeg til å bli skuffet hvis jeg kjøper det og forventer at det er like bra som VT3(minus grafikk som jeg seff skjønner er smålig foreldet)? Hvordan er gameplay og mestringsnivå i forhold til VT3, rimelig likt? Takker for svar. 8894700[/snapback] Top Spin 2 er mer realistisk enn VT3, men om det er bedre er vanskelig å si. De er vel ca like bra , hver på sin måte. Men om du ikke har kjøpt Rockstar Presents Table Tennis(bordtennis), så bør du gjøre det! Spillet er i mine øyne laaangt bedre enn begge tennis spillene. Bedre grafikk, bedre spillbarhet og ikke minst enormt intenst ,både i singelplayer og live. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Table Tennis er svært godt spill ja, som nevnt over. Eneste (bord)tennisspillet jeg har kjøpt til 360, og angrer ikke et sekund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå