Rottenspacehead Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Bare lurer på om noen kan annbefale noen grupper som ligner Opeth og Dragonforce i musikk stilen ? forøvrig korn også Har falt veldig for de siden jeg hørte de for ikke så lenge siden, så er nysgjerrig på om det da er flere andre gode grupper der ute som jeg burde sjekke ut Endret 19. juni 2007 av RockyIII Lenke til kommentar
Ninien Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Bare lurer på om noen kan annbefale noen grupper som ligner Opeth og Dragonforce i musikk stilen ? forøvrig korn også Har falt veldig for de siden jeg hørte de for ikke så lenge siden, så er nysgjerrig på om det da er flere andre gode grupper der ute som jeg burde sjekke ut 8894629[/snapback] Vel. Jeg har hørt og hører en del på såkalt Powermetal, kansje du vil like Powerquest, Edguy og Hammerfall? Eller kansje det blir litt for mykt? Jeg vet ikke. Test lytt littegran. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Takker for tips Skal teste de ut Glemte forresten å nevne at jeg liker Blind Guardian også Endret 19. juni 2007 av RockyIII Lenke til kommentar
Ninien Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Da tror jeg du vil like både Hammerfall og Falconer. Withintemptation har kvinnelig vokalist, og spiller bra power. Masterplan er også bra, håper noe faller i smak. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Det finnes anbefalingstråder til disse sjangrene, bruk dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg