Dark- Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg har en Seagate Barracuda IV 40GB IDE 7200RPM ATA/100 harddisk 2MB cache (modell ST340016A). For å si det med en gang så har jeg nesten ikke peiling på harddisker... Jeg har tenkt å kjøpe en ekstra harddisk og lurer på om dette er en bra harddisk, isåfall kjøper jeg en slik, eller om jeg burde kjøpe noe annet. Jeg trenger ikke mer enn 40GB. Det må være en harddisk som er rask og som i tillegg ikke bråker så mye. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Søk, hvilket hd-merke søker du etter lagde en poll om det Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Dark- : De nye 80GIB og større til seagate er stille og endel raskere en den du har nå. Lenke til kommentar
Dark- Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 hmm ja... De har 8MB cache eller noe sånt? stemmer det? Hva er cache? Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Hva er cache? a special high-speed storage mechanism http://www.webopedia.com/TERM/c/cache.html Lenke til kommentar
Dark- Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Hmm ja, litt avansert Men mer cache = raskere harddisk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå