Gå til innhold

hva lager man PHP script i?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror jeg skal prøve meg på Dreamweaver MX 2004 siden jeg har så god erfaring med Macromedia fra før. Og jeg har også hørt veldig mye bra om det! Stå på Macromedia!
Har det kommet ut allerede? :-?

Dårlig med warez-releases faktisk.. Men den diskusjonen tar vi ikke her. Det er derimot fullt mulig å laste ned en 30-dagers trial fra www.macromedia.com

Ontopic:

Bruker Zend Studio jeg. Synes det er genialt

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

jeg ser det er ingen som har nevnt CodeGenie. dette er min favoritt text editor sammen med kate for unix plattform. hvor CodeGenie? fordi den er kjapp. har kjekk fargelegging av syntax. støtter alle mulige kodespråk. (ettersom man kan lage syntax markering selv ganske enkelt)

http://www.code-genie.com/cgenie.html

codegenie 3.0 var freeware, men det ser ut til at dem har gått tilbake til shareware. jeg sitter selv med 3.0. uansett så synes jeg denne editoren fortjener pengene. og 170kr er ikke akkurat så mye heller. *bestille*

Lenke til kommentar

Dreamweaver fordi den har en meget god wysisyg-rute som du kan bestemme størrelse på, du bestemme view, altså mellom kode kode/wysisyg og helt wysiwyg.

Gode farger på koden og veldig mange andre funksjoner jeg ikke har verken tid eller mulighet til å ramse opp her.

Lenke til kommentar

tilbake til topic.

Man lager php-script i dos, for så og konvertere filene via word til ms-php-word filer.

Detta sender en så ett par ganger mellom word2html som er innebygd i word, og ut kommer det fine php filer...

--

Editplus eier alle...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...