Gå til innhold

hva lager man PHP script i?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
Hei!

Har drevet en del med CGI programmering og har funnet ut at PHP er det mest "hippe" nå får tiden, så jeg tenkte jeg skulle se litt på det...men hvilke verktøy bruker man for å lage dette (kjører windows 2000)

Ikke tvil. Bruk Zend Studio Personal Edition ( www.zend.com ).

Da får du med autocomplete av alle php-funksjoner, debugger, object-browser mm. Denne er dessuten gratis tiil personlig bruk.

Forskjellen på å programmere ved hjelp av en simpel editor og et dedikert verktøy er omtrent som å fiske med stang eller garn. Det ene er lettere å starte med, men skal det monne er det ikke noe spørsmål om hva du velger...

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Hei!

Har drevet en del med CGI programmering og har funnet ut at PHP er det mest "hippe" nå får tiden, så jeg tenkte jeg skulle se litt på det...men hvilke verktøy bruker man for å lage dette (kjører windows 2000)

Ikke tvil. Bruk Zend Studio Personal Edition ( www.zend.com ).

Da får du med autocomplete av alle php-funksjoner, debugger, object-browser mm. Denne er dessuten gratis tiil personlig bruk.

Forskjellen på å programmere ved hjelp av en simpel editor og et dedikert verktøy er omtrent som å fiske med stang eller garn. Det ene er lettere å starte med, men skal det monne er det ikke noe spørsmål om hva du velger...

Hvor mye ga du for det?

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...