Øystein.F. Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Årets Pro Evolution Soccer er kunngjort, og skiltar med blant anna avansert kunstig intelligens. Les mer Lenke til kommentar
jingt Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg må si virkelig si at jeg gleder meg Et nytt og bedre AI er noe som er meget savnet. Det var i PES6 for lett å spille ut motstanderne, selv på det vanskeligste Grafikken ser heller ikke så verst ut, en klar forbedring siden pro evolution 6. Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Dette blir garantert kjøp på meg. Spiller PES 6 på PS2 flere ganger i uken ennå, det er uten tvil det beste fotball spillet. Blir nok kjøpt på PS3 denne gangen, syns xbox 360 kontrollen ikke funket så bra til PES6. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Dette må skaffest ! Ser bra ut på bilder Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 liker bedre fifa. men bra? jojo Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Digg! Enda en grunn til å kjøpe PS3! Men det er vel logisk at denne serien går videre til den nye generasjonen. Det gjelder også andre spill. Gleder meg! Lenke til kommentar
Getsome Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Burde man kjøpe PES til XBOX 360 eller PS3. Liker kontrollen til PS3 bedre, men hvordan blir implementeringen av online-spillinga? Er redd XBOX360 har et bedre online opplegg! Hva tror dere? Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Tror begge får like ræva onlineopplegg, like ræva som PES har vært på online i alle år. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Digg! Enda en grunn til å kjøpe PS3! 8898216[/snapback] Nope, et multiplattformspill er ikke en grunn til å kjøpe PS3. Lenke til kommentar
orjanhoff Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Årets Pro Evolution Soccer er kunngjort, og skiltar med blant anna avansert kunstig intelligens. Les mer Kunstig intelligens. Høres vel og bra ut. Håper bare de har fjerna alle de latterlige dommeravgjørelsene fra pes 6. Idiotiske offsideavgjørelser (HELE tiden) Frispark hvis du puster på motstanderen og IKKE motsatt. Har spilt totalt 5 sesonger i liga. Jeg får ett frispark pr. 3. kamp ca, mens motstanderne får frispark hvis jeg tar fra dem ballen. Vanskelighetsgraden må også gjøres noe med. På pes 6 er det stort sett keeperen som blir bedre jo høyere nivå man spiller på. Håper virkelig de har ordnet dette i pes 7, men jeg har mine tvil. Spillbransjen gjør minimale forandringer år til år, for å tyne mer penger av kundene. På en annen side kan man ikke få både i pose og sekk. Pes 6 er et bra spill i forhold til alternativene på markedet, men jeg blir hele tiden så j....a irritert over detaljene jeg har nevnt. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Jævlig mykje småplukk med PES 6 som irriterer, spesielt over Live. Skjønner ikkje heilt det går å klage på offsideavgjørelser, enten er det offside eller onside.. Men bevegelser til med- og motspillere kan forbedres, samme med avslutninger og generell AI. Dommeren er også litt problematisk. Men har stor tru på PES 2008, slår FIFA i alle fall. Synes gameplayet til FIFA 08 er alt for treigt. Endret 18. oktober 2007 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Jonas2 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg skal kjøpe min PS3 i dag. Så kjøper ikke FIFA før jeg har sett hvordan det går med dette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg