Dark- Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg kjøpte meg en ruter for en stund siden, SMC Barricade (smc7004vbr). Denne har integrert firewall, noe som skaper problemer for meg... Er det mulig å deaktivere den? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg kjøpte meg en ruter for en stund siden, SMC Barricade (smc7004vbr).Denne har integrert firewall, noe som skaper problemer for meg... Er det mulig å deaktivere den? Nei, men hva er problemet? Lenke til kommentar
Dark- Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Problemet er at jeg spiller over battle.net. Jeg kan joine games, og jeg kan lage games, men ingen kan joine gamene jeg lager på grunn av firewall'n. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 tror nok neppe det er på grunn av firewallen, heller at du må forwarde/nat'e porten warcraft-serveren din kjører på , slik at noen kan koble seg til din pc utenifra Lenke til kommentar
Dark- Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Kan du utdype deg litt mer? Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Under virtual server må du legge til port 6112 TCP og UDP. Da skal det fungere å hoste games på battle.net Lenke til kommentar
Dark- Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Gidder du slenge opp et lite "kart" slik at jeg finner fram? Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Mulig denne hjelper deg? Lenke til kommentar
Dark- Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Takker, btw så står ikke den interne firewallen på Så agvg, det er mulig å slå den av/på (tydeligvis). :wink: Lenke til kommentar
agvg Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Takker, btw så står ikke den interne firewallen på Så agvg, det er mulig å slå den av/på (tydeligvis). :wink: Du kan nok skru den av men det hjelper ikke på NAT-problemene du hadde. Det meste av det som kalles brannvegg på slike routere er en del av NAT og det kan ikke skrues av. At man kan skru av og på noen filtre o.l er nok rett. Lenke til kommentar
Dark- Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Nå har jeg åpna for TCP/UDP på port 6112. Da skal det være fixa? Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 du må forwarde porten til din IP også...... har du gjort det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå