Gå til innhold

Packard Bell Compasseo 600 - Noen med erfaringer?

Anbefalte innlegg

Lurer litt på å kjøpe meg en gps mottaker til bruk i bil og til fots og så har Elkjøp på Buskerud Storsenter et begrenset antall Packard Bell Compasseo 600 til kr 999 i anledning no nattåpent eller no sånt. Noen som har kjennskap til denne? Hele Europa på DVD som følger med og greier, "bare" Sirfstar II brikke, mellom 4-5 timer batteritid (ifølge selger) osv. Det må jo være billig, men er det bare skrammel?

EDIT:

Svarer meg selv litt først: Batteritiden opplyses andre steder til å være et sted mellom 3 og 4 timer. Mpx.no selger Compasseo 620 (600 med et 2 gig minnekort) til ca 2500 kr, så en tusing for 600 (m 512 MB minnekort og vesteuropakart på DVD) skal jeg da kunne gi.

Det eneste som kan stoppe meg nå er om noen har noen svært krasse motsigelser..?

EDIT2:

En god gammel test-slakt dette her tydeligvis. Dingz.no (stoler i grunnen aldri på noen som staver et straight forward ord med Z-er og dilldall) kåret den blant annet til dummeste kjøp i 2006, angivelig fordi den prøvde å myrde dem. IDG.no mente den var grei, forbrukerportalen mente den var middels, Amobil mente den var under middels. Alle tester er imidlertid til en pris på 2200-2300 kr. Ingen av testerne klarte å oppgradere enheten, verken OS eller kart, og det er jo en hake.

Skepsisen kommer sigende på her nå..

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...