jenlun Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hei! Lurer på hva dere der ute mener er deres beste jaktopplevelse, og hva var deres første opplevelse anngående jakt? Min første var i vår, etter endt jegerprøvekurs, da jeg tok mi første gås på hundre meters hold med pappas rifle;) Lenke til kommentar
Elgjeger Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Min første jaktopplevelse begynner å bli noen år siden, da pappa var på butikken. Det var vinter, og da jeg så ut vinduet satt det en stor og feit vinterhare rett ved vedhaugen. Jeg løp i firsprang opp trappa i andre-etasjen i huset der pappa bor. Jeg visste hvor nøklene til våpenskapet var, så jeg låste opp skapet og fant fram salong-rifla, ladet den og løp ut, tok støtte på tilhengeren. På første skuddet skjedde det INGENTING... Men på andre skuddet trillet haren om- skuddet var gjennom begge lungene på 75 meters avstand! Ikke dårlig til å være bare 10 år... Lenke til kommentar
kimweisner Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Min beste jaktopplevelse var uten tvil i fjord høst. Kjørte opp til Karasjok, og dro inn et par mil på vidda med 4hjuling. Lå i lavvo. En sinnsykt stor jaktopplevelse. Og noen SVÆRE ørreter som var i vannene rundt lavvoen. Og vannvittig mye rype. Skal tilbake i år også for og si det sånn Kim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå