Gå til innhold

Hva er forskjellen på P180B og P182B?

Anbefalte innlegg

Hei folkens:)

Jeg har bestilt ny maskin, men må vente ganske lenge pga kabinettet jeg har bestilt, P182B. Men det jeg ser, er at P180B er på lager. Så jeg lurte på om det er noen som har prøvd begge og vet om det er noe nevneverdig forskjell her?

denne sammenlignigen så ser det ut som at begge kassene er specca ganske likt.

Linker:

Antec P182B

Antec P180B

Jeg så også en test Antec har laget (sikkert ikke 100% objektiv), men varmesøkende kameraet kan vel ikke lyve så altformye. Testen

mvh

- b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
denne sammenlignigen så ser det ut som at begge kassene er specca ganske likt.

Hei,

P182 er en "ny utgave" av P180. Forskjellene er:

- P182 har 2 utganger (hull) bak på chassi til vannkjøling

- P182 har "hevet" HKplate, slik at kabler kan routes/gjemmes bak hovedkortet.

- P182 har utvendig viftekontroll på 2 vifter bak/topp på kabinettet.

Etter hva jeg har lest, har man for enkelte P180 som fortsatt lages begynt å bruke deler fra P182, slik at du ender opp med en hybrid av disse to..

Altså: Same Same but different :)

Men jeg anbefaler absolutt disse kabinettene, er VELDIG fornøyd med løsningene i kabinettet. Har du valget, så gå for siste versjon. Har du bestilt P180 og mottar en hybrid utgave så blir du nok fornøyd med den også :thumbup:

Se forøvrig denne tråden for mer info.

Bob

Endret av BobTheBeetle
Lenke til kommentar

Jeg har P182B i bestilling, men ser ikke ut til at den blir mottatt før 26.06, noe jeg synes er litt lenge til.

Har sjekka posten du gav meg, og forskjellen mellom disse jeg liker best, er muligheten for å legge kablene bak HK. Vil denne være tilstede på hybrid versjonene? :)

Takk for hjelpen forresten ;)

Lenke til kommentar

Har sjekka posten du gav meg, og forskjellen mellom disse jeg liker best, er muligheten for å legge kablene bak HK. Vil denne være tilstede på hybrid versjonene? :)

8895161[/snapback]

Sjekk posten til Korka..

Han kjøpte seg en hybrid-versjon. Han er ganske aktiv her inne, så jeg foreslår at du sender ham en melding direkte og spør om det du lurer på.

Selv fikk jeg meg P182'en, og må si at løsningen med hevet HK plate er en av de jeg setter mest pris på. Jeg har nå ingen kabler som flyter i hovedkammeret, det gjør at det er

- veldig oversiktlig

- enkel tilgang til alle komponenter

- optimal luftflyt

Bob

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...