AT1S Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hei, Skal ha meg ny telefon, og har sett på flere modeller. Jeg har allerede prøvd Blackberry Pearl, likte den veldig, har prøvd e61i og den var like fin. Mange jeg kjenner som sier K610i er en god telefon. Noen som har den? Hva synes dere? Mvh YSL Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 jeg har den. vil anbefale deg den. den er rask, enkel å bruke, og har mange funksjoner til prisen.vær forsikting med den skjermen sprak rimelig enkelt Lenke til kommentar
vlcom Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Har en selv, og vil nødig anbefale den. Er kjapp og fin, men kameraet er svakt og har hatt mye feil med min (er nå på min 3. etter div. produsentfeil ). Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Daså, har også sett litt på M600i. Den er uten kamera, men bruker sjeldent kamera. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Av ren nysgjerrighet, hvilken telefon endte du opp med? Det er ikke mange her som har prøvd BlackBerry, spent om du gikk for Pearl eller ei. Endret 10. august 2007 av Robbiedeluxe Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Gikk for pearl, hadde den i lott over ei uke, likte den ikke, og endte opp med N73 fra nokia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå