henriksern Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 heisann jeg har blitt så lei av lan hvor man ikke kan ta med noe annet som trekker strøm untatt maskina di f.eks kjøleskap. Så jeg lurte på om de finnes ett kjøleskap som trekker strøm fra psu`en.. syns jeg har hørt om det før.. og, går det ann å modde en boomblaster til å trekke strøm fra psu ? Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 heisann jeg har blitt så lei av lan hvor man ikke kan ta med noe annet som trekker strøm untatt maskina di f.eks kjøleskap. Så jeg lurte på om de finnes ett kjøleskap som trekker strøm fra psu`en.. syns jeg har hørt om det før.. og, går det ann å modde en boomblaster til å trekke strøm fra psu ? LOL! Høres artig ut Litt i samme gata som Cola-kjøler av scanner+kjøleelement det Hvis du får det til, vil jeg gjerne se bilder av vidunderet! Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Sålenge de går på 12volt skal det vel gå an å sette på en molexplugg, men du bør jo ha kraftig strømforsyning hvis du har planer om å drive mye forskjellig. kan jo enkelt kjøpe sigarett-tenner uttak og sette detr inn i ps'en. da kan du jo bruke bilkjøleskap, mobil-lader osv sålenge du har kraftig nok psu... Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 strømforsyning skal jeg nok få skaffa gjør det nesten bare for å få se de sjokka trynene til vaktene når jeg kommer vandrende med kjøleskap toastjern (?) osv osv noen som har non tips til å lete etter ett 12volts kjøleskap ? skal google litt tror jeg Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 http://www.sunwind.no/hytte/energi/nn4/kjo...skap_12volt.htm fant detta, men så ikke no pris er ikke sunwind en svær luksus båt ? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Det er noen kjølebagger som drives med 12v sigg kontakt, så det er ikke noe problem, toasten griller du på din amd prosessor lmao ... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 strømforsyning skal jeg nok få skaffa gjør det nesten bare for å få se de sjokka trynene til vaktene når jeg kommer vandrende med kjøleskap toastjern (?) osv osv noen som har non tips til å lete etter ett 12volts kjøleskap ? skal google litt tror jeg Må da finnes på Biltema? Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 arg!! hvorfor tenkte jeg ikke på biltema ? nå har jeg lett rundt nesten alle steder _untatt_ biltema.. takk Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 fant ett kjøleskap på biltema til 700kr.. ikke så ille det kunne t.o.m omkobles til å holde maten varm Strømforbruk: 2-4 A, 12 V, mye ? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Det er noen kjølebagger som drives med 12v sigg kontakt, så det er ikke noe problem, toasten griller du på din amd prosessor lmao ... Jeg hadde en 12v kjøleboks til bil på PSU'en på et større LAN i romjula. Den trakk bare 3-4 ampere, så det var ikke noe problem. Kjøleskap-kald brus, ost og syltetøy i fire døgn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå