Skinney Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Blant nyhetene i versjon 1.4 finner vi støtte for eldre Linux-distribusjoner, bedre lyd og animerte smilefjes. Les mer Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Endelig, utgaven min har en tendens til å lage robotstemme og til å hakke bort hele samtalen Lenke til kommentar
krigun Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Fint dette. Bra at de iallefall gidder å vedlikeholde Linux versjonen. Skype på Windows er jo fortsatt en hel del bedre, men skal ikke klage for mye Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Noen som vet hvordan denne versjonen er sammenlignet med OpenWengo, de har like utgaver for win/mac/linux og bygger på åpen kildekode? Endret 19. juni 2007 av Govassa Lenke til kommentar
krigun Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hmm... OpenWengo så jo interessant ut. Kan man koble seg på Skype nettet med den? Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Version 1.4.0.74-r1 er også tilgjengelig (testing) for x86 og amd64 i Gentoo Linux. Lenke til kommentar
Woolly Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hmm... OpenWengo så jo interessant ut. Kan man koble seg på Skype nettet med den? 8894485[/snapback] Egentlig ikke, Open Wengo benytter seg av en åpen voip protokoll som mange andre klienter benytter seg av og kan snakke om hverandre med, mens Skype bruker sin egne lukkede... nok en grunn til å velge Open Wengo etter min mening. I det siste så har Open Wengo lagt inn støtte for andre protokoller som f.eks MSN, osv, men det er det sikkert informasjon om på siden deres. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 skypes lukkede protokoll er knekket og vill tro slike programmer vill bruke denne etter hvert. Men det hender at slike ting tar litt tid før det fester seg i markedet Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Om det lages andre programmer som bruker skype protokollen, blir jeg glad. De siste månedene har skype blitt bloated og verre. En haug med ui ikoner jeg ikke trenger, og den hersens plugin managern som ligger og tar minne og ressurser. Før kunne man bare slette exe filen, og den ville ikke kjøre. Nå starter windows installer og legger den inn på nytt hver gang jeg starter skype. Synd at de tvinger meg til å gå bort fra å bruke klienten deres... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå