Gå til innhold

Raid prosess TBC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi har drept Morogrim, Lurker og Hydross i SSC, og Voidreaver i The Eye. Dette er en guild som startet fra scratch for 4 uker siden, så vi har svært bra progress.

8896653[/snapback]

 

Og ingen hadde jo raida det contentet før :whistle:

8897001[/snapback]

 

Nei, ingen som hadde raidet det før. Men vi har alle lang erfaring fra pre-TBC, så vi veit hvordan man spiller sammen.

Lenke til kommentar
Du høres så bitter ut Smeagoldfish.

8897462[/snapback]

 

Neida, men har bare vært borti så veldig mange "Vi starta i går og er pro siden vi har cleara kara" når folka har raida mye før :)

8900397[/snapback]

 

Quoted for truth! (får jeg si det her? ^^)

 

Vi har et sånt guild på mitt realm som "progresser mye fortere enn dere gjennom karazhan" etter de 15 nerf patchene karazhan har gått igjennom og derfor er vi shit og de er uberpro siden de snart har cleara hele, hehe :p

 

Men tilbake til topic så tok vi Hydross og Lurker denne uka, ganske nice følelse å få ssc på kill lista istedenfor å henge igjen på Magtheridon og gruuls lair.

 

Føles fortsatt litt nytteløst ut når jeg ser fremover mot de beste, hehe.

 

 

Spiller i seek and destroy forresten og vi leter etter paladins om det er noen som er interesserte. Mazrigos Horde :) Har du nice nice gear og er aktiv så sjekk det ut og lag en application

 

 

SkyFish

Séék and Déstroy

Lenke til kommentar

Har vært borte i en del sånne som Smeagoldfish snakker om. De bytter guildnavn, kicker ut et par spillere, ninjaer et par fra andre guilds, og så skryter de i realm forums. "OMG WE KLEARED BWL IN TO WEEKS!!11" og "We're the fastest progressing guild on the server!"

 

Så er ikke overraskende at han trodde det.

Lenke til kommentar

hmm raid progress, jo, Halaa cleared et par ganger, det er vel det eneste raidet jeg har vært med på i TBC, også pvp guarding av kazzak, men da bare daffer vi rundt solo eller i små parties og leker oss mens en "we are serious guild, we do serious raiding" guild tar seg av brumlebassen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...