Gå til innhold

Raid prosess TBC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aa, mitt ingame namn är Kungen... Mitt guild "nihilum" är ferdiga med black temple...

8893983[/snapback]

 

Jaja, Nihilum er gode =) Skulle gjerne ønske gjengen jeg spilte med var like dedikerte og ikke bare slabbedasker som skal ha epics.. huff..

8893995[/snapback]

 

Enig med deg der....jeg har raidet Hogger i tre dager nå...40 mann selvsagt...men vi får han ikke under 65%....slitsomt er det.. Men kungen fikk fullt tier 6 fra Hogger...ikke så rart siden han er sistebossen i elwynn :p

Endret av -stiaN
Lenke til kommentar

Jeg har vært med på 3 wipe på Gruul med guildet. Det er det eneste jeg har vært med på av raid post-TBC:) Hakke tid å raide...da man får bedre og kulere gear av å gå i arena og kjøre BG's:) Og for den saks skyld solo:)

 

Når jeg har fått det gearet jeg vil ha, kommer jeg til å være med på raid om dem manlger folk, men da bare for gøy:)

 

Mange sier at pvp gear suger for raiding. For en MS arms warrior er dette helt feil:) Det er knusebra for raiding! Selvsagt..skal man snakke om teoretisk maks dps og full klaff er jo raid tier gear det aller beste. Men å skaffe dette koster sinnsykt med tid og det å stille opp til faste tider for raid etc....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...