Teemeister Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Har Corsair xms2700 Lurer på hva en voltøkning på vdimm kan gjøre for meg Vil den bli mer stabil? kjører den på 200 mhz Kan jeg øke ytelsen og sette på bedre timings? På forhånd takk Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Du får bedre ytelse ved å sette bedre timings. Du kan jo prøve og klokke den litt mer Lenke til kommentar
Teemeister Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 men kan jeg oppnå høyere overklokkingsmuligheter ved å øke volten Kan jeg oxo ha bedre timings da? Blir rammen fort ødelagt av for høy spenning Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 DU kan både overklokke mer og/eller kjøre bedre instillinger med høyere spenning. Levetiden på RAMet ditt blir redusert, men jeg tror ikke 8RDA+-kortet kan kjøre på så farlig høye spenninger som eldre EPoX-kort (3,2V er maks på mange av dem, en spenning jeg vil tro reduserer levetia betraktlig). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå