Skogli Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Hei. Jeg lurer på om det er mulig å få Winamp til å ligge på skrivebordet konstant. Skal se om jeg klarer å forklare det: Winamp ligger til høyre, jeg vil ha det til å ligge slik som startlinjen. At alle program ikke overlapper eller underlapper Winamp, men "stopper" på kanten.... =) Med andre ord. Kutte skjermen i 2; en del til vinduer og 1 del til Winamp. Red.: En liten feil i tittelen. Endret 19. juni 2007 av Skogli Lenke til kommentar
nets Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Det går desverre ikke med vanlig winamp, har prøvd selv. Men du kan jo rote rundt i plugin seksjonen på winamp.com ? Lykke til Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Ok. =) Tusen takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Prøv et alternativt shell som feks Blackbox. Enten Xoblite eller BBClean har sikkert en plugin sim gjør at du kan kjøre kun en mp3-spilller på en av toolbarene. Sjekk ut BB4Win eller LostInTheBox. Har selv brukt BBLean i ett års tid nå. Er blitt avhengig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå