Gå til innhold

Ny mobil, vil ha en "råtass"

Anbefalte innlegg

Jeg ser etter ny mobil og jeg vil ha en "råtass" som er ekstrem..

Sett litt på N95, virker veldig spennende, men jeg lurer på om det er noen andre "råtasser" som er enda mer "råere"?

N95, er den stor? Syns ikke den virker så ille, noen som har noen erfaringer med den?

Når dere kommer med forslag så hadde det vært fint om dere ikke hadde kommet med "store råtasser", vil ha ha en som ikke er altfor stor xD

Pris har ikke så mye å si..

fonbeak

Endret av Fonbeak
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, Glem det.

De forslagene der er bare pingler :!:

Er du ute etter en skikkelig råtass, så gå for N95 :dribble: .

Alt er perfekt med den, untatt Batterilevetiden.

Men er du en pleier og lade den om natten og sånn så er den kjempebra.

Størrelsen er ikke stor, passer godt i lommen.

:thumbup:

Lenke til kommentar

Hva har så denne som ikke E90 har ?

E90 har mye bedre batteritid, mye større skjerm, qwerty tastatur og kamera som på enkelte punkter faktisk er bedre enn N95 som i flere tilfeller tar bilder som ser ut som de er behandlet i Photoshop i fylla.

E90 har også bedre byggekvalitet enn skrangle-o-hoi slideren som er på N95 og full Office editor.

Men liten, det er den ikke akkurat.

Haha, Glem det.

De forslagene der er bare pingler :!:

Er du ute etter en skikkelig råtass, så gå for N95 :dribble: .

Alt er perfekt med den, untatt Batterilevetiden.

Men er du en pleier og lade den om natten og sånn så er den kjempebra.

Størrelsen er ikke stor, passer godt i lommen.

:thumbup:

8897892[/snapback]

Lenke til kommentar

E90 blir altfor stort for min del, ser mer og mer på N95 nå, lading tar jeg som regel over natten uansett... Vant til å lade min nokia 3330 2 ganger om dagen så det går nok bra :!: (Min gamle ble ødelagt.. )

Lenke til kommentar

Det har noe med spenning å gjøre, så jeg ville ikke akkurat anbefale det om du er glad i N95'en din.

Det er jeg! Det er en utrolig telefon, med masse muligheter! Hvis du legger deg til en vane om å sette i laderen hver kveld, så merker du ikke at du gjør det til slutt!

Og hva har du å klage over da? :D

Lenke til kommentar

To av kompisene mine har N95 og begge telefonene har blitt slarkete. Virker som den er veldig "billig" konstruert. Knappene knirker og det er alt for mye slark når du skyver den opp og ned. Mulig begge kompisene mine har hatt uflaks ( :) ) , men telefonen virker noe billig syns jeg. Noe som igjen er merkelig da Nokia egentlig er kjent for å lage solide telefoner. Nei, skal du ha det "råeste" så er det vel bare å bestille Nokia E90 ! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...