Gå til innhold

Ny mobil til musikk..

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg skal ha meg en ny musikkmobil..

Hovedkriteriene, er god batteritid og bra lyd. (bør heller ikke veie for mye, da jeg skal bruke den mens jeg jogger o.l.) Kamera er ikke så viktig, men det bør kunne ta greie bilder til MMS bruk..

Jeg har sett på Sony Ericsson W880i, Nokia 5700, Nokia N73ME, Sony Ericsson W910i og kanskje Sony Ericsson K850i.

Har en W810i nå, og er forsåvidt fornøyd med den, men den begynner å slite litt med diverse ting. En ting jeg liker med Sony Ericsson, er den knallgode batteritiden når jeg hører på musikk, og Mega Bass funksjonen. Har desverre lest at Nokia har batteritid på under 10 timer ved avspilling av musikk, og dette er jo ikke særlig bra..

Så, kan dere si hva dere syntes om de ulike modellene, evt hvem jeg burde ha, eller om jeg burde velge noen andre..

Mvh, Meg! :!:

Endret av torenym
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nokia N95 har også "gått" opp for meg nå, og er en kandidat til telefon.. Sikkert en del av dere som har den, men, er batteriet virkelig så sugent som folk skal ha det til? :(

Endret av torenym
Lenke til kommentar

Jeg også har hørt at høytaleren er god. Personlig er ikke N95 i hodet en gang. 5 mp mobilkamera trenger jeg ikke, da jeg har speilrefleks liggende. Et kompaktkamera banker nok også dette kraftig. Dessuten er den litt for stor for meg. Jeg trenger ikke avansert telefon.

Nokia 5700 har jo tross alt Symbian den også.

Lenke til kommentar

Jeg har da ikke noe annet kamera liggende, så et så bra mobilkamera er bare bra for meg.. Jeg hadde også en mp3, en Creative Zen Micro, som harddisken streika på.. :dontgetit: Nå har jeg bare brukt W810i, med svake 512mb minne.. Derfor trenger jeg både kamera, mp3 spiller og en ny telefon.. Her føler jeg liksom at N95 har alt jeg trenger! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg ville tatt 5700. Prøvde den på lefdal idag. Skjermen er super, og vrifunksjonen er skikkelig gøy! :D Kameraet er ikke værst. Joysticken er bedre enn forventet, litt løs hvis du dytter lett på den, men den funker flott :D

+++ du får 5700 OG et bra kompaktkamera til samme pris som N95!

Gå for 5700 :)

Lenke til kommentar
Jeg hadde holdt meg unna Nokia om jeg skulle ha en mobil til å høre på musikk. Batteriene deres er ikke bra nok for det, rett og slett. SE derimot, viser seg å være svært gode på nettopp dette.

8934466[/snapback]

javel?

var også skeptisk på batteritiden til mp3 da jeg kjøpte N73 ME men den holder lenge ved mp3 avspilling syns nå jeg da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...