Gå til innhold

Noen som har prøvd Elite Beat Agents?

Jakoozie

Anbefalte innlegg

Spillet er sluppet til DS i USA, og er oppfølgeren til "Osu! Tatakae! Ouendan".

Siden DS'en er sonefri så importerte jeg dette spillet for en stund siden, og jeg må bare si at dette er helt fantastisk spill! Gameplayet er så enkelt og genialt, at det kan plasseres på toppen av hyllen, sammen med Pong og Tetris. Ikke at EBA ligner noe på disse spillene egentlig..

Elite Beat Agents er et dansespill. Du skal sørge for å holde dine agenter dansende, i takt. Dette gjør du med å trykke på skjermen med stylusen på rett tid til rett sted. Det høres enkelt ut, men det finnes et par variasjoner i gameplayet også, men disse er mer sjeldne. Musikken er jeg egentlig ikke så begeistret for, mesteparten av sangene er kjente (og oppbrukte?) pop-sanger. Men de gjøre jobben sin bra, og jeg må si at jeg liker sangene bedre etter å spilt EBA. Forvent sanger som Skater Boy, YMCA etc.

Agentene dine har blitt tilkalt av vanlige folk som trenger hjelp, og merkelig nok er en god dans løsningen på alle deres problemer. Jeg elsker det :love:

Så hvert oppdrag innledes med et lite filmklipp, som viser personene du skal hjelpe og nøyaktig hva slags knipe de er i. Disse kan være dagligdagse ting som en jentes forelskelse i den kule gutten på skolen, eller en film-regissør som sliter.

Hvis dere er skeptiske til det jeg har sagt og om spillet, så forstår jeg dere godt. Konseptet hørtes ikke spennende ut på meg heller.. Jeg kjøpte spillet fordi jeg hadde noe ekstra penger som brant i lommen, og playasia hadde tilbud. Men jeg angrer ikke et sekund! Spillet er helt utrolig vanedannede og morsomt, og lett å plukke opp å spille hvor som helst.. Jeg blir heller aldri lei, ettersom spillet er utfordrende selv på den laveste difficulty'en.

Dette ble nesten en liten omtale jo... Det var ikke meningen :love:

Vil anbefale alle å kjøpe dette spillet! (EBA kan være veldig vanskelig, har du dårlig rytmesans kan du finne dette spillet for vanskelig)

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...