Gå til innhold

Stasjonær-PC, mest for pengene?

Anbefalte innlegg

Ta den billigaste C2D'en og eit brukbart HK, så får du nok betre ytelse. Intel kan klokkast betre enn den prosessoren du viser til der. 1,8ghz C2D kan klokkast langt over 3 ghz. Om du tenker litt framover no, så går du for det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke særlig flink til å overklokke akkurat, vil gjerne ha en prossessor som yter en del når jeg får den.

Hvis jeg tar en X2 3800 EE, den koster bare 530,-

Uansett C2D oppsett, vil det vel bli dyrere?

Er det C2D E4300 dere sikter til?

Kom gjerne med tips om hva jeg burde bytte ut delene med ;)

Lenke til kommentar

Ja, har bestemt meg nå.

Jeg fant ut at sokkel 775 ville kostet meg en del mer, fordi jeg kjøper demo-kort fra komplett og det var ingen gode 775 kort til samme pris som AM2-kortene. Jeg kan heller ikke overklokke, så tror ikke jeg hadde klart å gjøre noe særlig med E4300..

Så her er nok min PC som jeg bestiller om ikke så lenge, si gjerne ifra hvis du mener jeg gjør noe veldig dumt. Men jeg kan ikke bruke mer penger enn dette, og overklokkings-kunnskapene mine er dårlige. :thumbup:

Så her er'n: (kjøper noen av delene fra komplett's demo-varer, så blir ikke så dyrt som handlekurven indikerer ;)

Martin's PC, 5431,- inkl. frakt

-

Martin :)

Lenke til kommentar

Nei, har ikke det HK. Men det var i samme prisklasse mitt var når jeg kjøpte det for 1 år siden. Tenkte bare jeg skulle nevne det ;)

Btw, det at det er beste i sin prisklasse kan jo være det samme som å si at det er det beste av de dårlige ;):p (sier ikke at det er det)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...