ådne Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Min første tråd i denne delen av forumet. Skulle jeg gjerne hatt en del bøker til sommerferien, men å finne de rette byr på utfordringer. Tenkte derfor å høre om noen her inne hadde noen romaner og anbefalke. Jeg er glad i utviklingsromaner, oppvekstromaner etc. Krimromaner holder jeg meg helst unna. At fortellingene kommer innom musikk er heller ikke noe minus. Typiske bøker som faller i smak er Bealtes (Lars Saabye Christensen), Kompani Orheim og Mannen som elsket Yngve (Tore Renberg), Anarchy in Åmot (Sturle Brustad). Setter stor pris på forslag Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Har du lest Berlinerpoplene av Anne B. Ragde? Lenke til kommentar
ådne Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Nei, tror faktisk den står i bokhylla. Takk for tipset! Andre bøker som bør leses? Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hvis du ikke har lest Drageløperen, vil jeg anbefale den. Svært god og interessant bok om oppvekst i Afghanistan. Boken er filmatisert og filmen kommer til Norge i januar. Lenke til kommentar
ådne Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Har les Drageløperen, ja. Meget bra bok, takk for tipset! Andre tips? Lenke til kommentar
Imho Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 "Tusen strålende soler", samme forfatter har skrevet drageløperen. Dette er oppfølgeren. http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt....=2673829&rom=AK God lesning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå