smartmuscle Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 hmmm funker det ikke med to strøforsyninger, jeg har en 230 watts som bare ligger og slenger, kunne det funket vist jeg koblet den til. Også tok jeg og koblett til hardiskene og cdrommen til den er det noen som har prøvd noe sånt hadde ikke vært så kult vist alt tok fyr. latterkick vist det funker ta trenger jeg vel egentlig ikke kjøpe ny hehe. Lenke til kommentar
house Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 nå må du starte å tenke her da.. så lenge du har plass i kabinettet, så kan du bruke 2 psu'er, en til HK/HD osv osv osv.. en til vifter å anna mod morro.. går bra det. sitt å kjøre ALT i hele systemet mitt på en 230Watter =) nesten så det er vondt, ustabilt å greier... Housey Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 http://www.gideontech.com/guides/psu_powerup/ ta en titt på denne hvis du bestemmer deg for å legge til en ekstra PSU.. Ganske bra guide på hvordan det kan gjøres... Dumbo Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 http://www.hardwareoc.com/dualpsu.php Denne er også meget bra. Her er relê metoden forklart også. Lenke til kommentar
Smurf2009 Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 Noen som har erfaring med å paralellkoble to PSUer? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Jeg brukte to PSUer inntil nylig. Funket fint. Jeg brukte et rele. Når den første starta ved hjelp av mobo, sendte så releetsom var kobla mellom en molex, 12v, på nr1 til startkabel(grønn)+ jording på mobokontakt på nr 2 slik at nr 2 starta. eeh, forsto du det? det er veldig lett. Å si paralellkoble blir feil dah. Det man gjør er å fikse det slik at de starter samtidig. Lenke til kommentar
smartmuscle Skrevet 2. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2002 hehe jeg kjønner ikke en dritt men drit i det for no har jeg bestilt meg en ny 350 watts så det burde gå på en 1,3 athlon og saftig geforce 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå