Gå til innhold

[løst]Hvilken driver til 6600GT skjermkort.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilken distro har du?

Det er nok en sjanse for at denne driveren ligger i pakkebrønnen til den aktuelle distroen.

8893329[/snapback]

Kjører Kubuntu og ønsker ikke å installere driveren via pakkebrønnen, hadde det vært mitt ønske. Så hadde jeg spurt om det... :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvilken distro har du?

Det er nok en sjanse for at denne driveren ligger i pakkebrønnen til den aktuelle distroen.

8893329[/snapback]

Kjører Kubuntu og ønsker ikke å installere driveren via pakkebrønnen, hadde det vært mitt ønske. Så hadde jeg spurt om det... :thumbup:

8893347[/snapback]

Hvorfor i allverden vil du ikke legge inn driveren via pakkebrønnen (du har sikkert en god grunn, spør av nysgjerrighet)?

Her er noen guider:

http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=2...ighlight=nvidia

http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=5...ighlight=nvidia

Hakke sett så grunndig igjennom, men tror i hvertfall den øverste er relevant.

Endret av Turgon
Lenke til kommentar

Grunnen er ganske enkel det at driveren ville ikke fungere skikkelig når jeg brukte pakkebrønnen. Guide trenger jeg heller ikke, jeg trenger bare å vite hvilken av de to driverne det er jeg skal installere... Orker ikke å krasje X'n og gjøre oppatarbeide i ettertid, så travelt har jeg det ikke.

Lenke til kommentar

Er rimelig sikker på at du kan bruke

Latest Legacy GPU version (1.0-96xx series): 1.0-9639

Den funket fint på Geforce 4 4600-kortet mitt, mens jeg måtte bruke 7185-driveren på en eldre PC med Geforce 2. Tror 7185-driveren bare er for de som har virkelig gamle kort.

Lenke til kommentar
Er rimelig sikker på at du kan bruke

Latest Legacy GPU version (1.0-96xx series): 1.0-9639

Den funket fint på Geforce 4 4600-kortet mitt, mens jeg måtte bruke 7185-driveren på en eldre PC med Geforce 2. Tror 7185-driveren bare er for de som har virkelig gamle kort.

8893682[/snapback]

Siste legacy er for Geforce 4 og lavere. Den andre legacy er vel for TNT eller no. Den siste driveren støtter FX-serien og oppover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...