kozzo Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 hvilken skjermkort er best folkens? tenker da på geforce 8... er det noe vits å kjøpe geforce 8800 ultra skjermkortet, for flere tusen lapper? eller bare holder det med GTX verisonen. er så veldig usikker på hvilken jeg skal kjøpe, har tenkt å spille masse kommende spill. er det noe forskjell egentlig fra hvilken leverandør skjermkortet kommer fra? for det finnes for eks: asus geforce 8800, XFX geforce 8800 osv. trenger litt hjelp. Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 hvilken skjermkort er best folkens? tenker da på geforce 8... er det noe vits å kjøpe geforce 8800 ultra skjermkortet, for flere tusen lapper? eller bare holder det med GTX verisonen. er så veldig usikker på hvilken jeg skal kjøpe, har tenkt å spille masse kommende spill. Det beste kortet idag er vell 8800Ultra, men mest for pengene GTX Vs Ultra er vell GTX masterit har 8800GTX til under 4000 kroner nå så jeg ville nok ha gådd for gtx hvis jeg hadde pengene til det, men i følge k|ngp|n så var ultra alt gtx ikke var han mente på at varme problemet på gtx var fikset, men nå skal jo det være sagt at k|ngp|n sine skjermkort er jo ikke stock... er det noe forskjell egentlig fra hvilken leverandør skjermkortet kommer fra?for det finnes for eks: asus geforce 8800, XFX geforce 8800 osv. trenger litt hjelp. Eneste forskjellen er bundle og eventuelt fabrikk overklokk, mitt tips er å gå for det billigste å overklokk det til det du måtte ønske, tar deg kansje 5 min med nedlasting av nødvendig programvare:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå