khvm Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hei! Kjøpte meg nylig noen vindusviskere på Biltema, da de forrige måtte skiftes ut. De nye fra Biltema er rett og slett ikke tøffe eller kule i det hele tatt, ettersom de er helt vanlige og tynne. Noen som har noen råd/tips om noen "feite" og kule vindusviskere, som vil passe en Audi A4 98 mod. På forhånd takk. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hei! Kjøpte meg nylig noen vindusviskere på Biltema, da de forrige måtte skiftes ut. De nye fra Biltema er rett og slett ikke tøffe eller kule i det hele tatt, ettersom de er helt vanlige og tynne. Noen som har noen råd/tips om noen "feite" og kule vindusviskere, som vil passe en Audi A4 98 mod. På forhånd takk. 8893221[/snapback] Hvorfor lager du ikke bare en tråd til hele bilen? syns det ble veldig mange tråder for en bil Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Aero-twin, off course... http://www.thettshop.co.uk/images/products/901149.jpg Finner ombyggningskit på ebay.. Til ca 800kr. Lenke til kommentar
khvm Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Kan du være litt mer spesifikk, Rs125? Ombyggingskitet inneholder altså ALT jeg trenger? Kan du være så snill og linke meg et rimelig eksempel fra ebay, slik at jeg slipper å bruke flere timer på å lete etter et riktig étt? Sorry for at jeg er amatør... Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 biltema har jo sånne doble pussere. Finnes i svart og karbon. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 http://cgi.ebay.de/Audi-A4-8D-Visioflex-Ae...1QQcmdZViewItem Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Vel, du kan gjøre det billig. Biltema selger også noe slags vindfangere? til viskerne, slik at de blir presset mot ruten. Fåes i svart og carbon-look. Litt harry, menmen. Får jo også slike sokker? til viskerarmene som ifølge biltema gir "et forbedret utseende". Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Biltema har også slike "aero" vindusviskere Lenke til kommentar
khvm Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 http://cgi.ebay.de/Audi-A4-8D-Visioflex-Ae...1QQcmdZViewItem 8901464[/snapback] Burde vel ikke være noen sak å skifte ut disse? Han skal ha 22 EURO bare for selve shippingen!! Det er jo relativt drøyt. Eller...? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 22 Euro er forsåvidt greit det... Pleier å betale rundt der. Du får pakken raskt da.. Innen 4-5 dager. Lenke til kommentar
ronny-andre Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Er det ikke like greit å kjøpe på Biltema da? Og angående spoiler på vindusviskere, det er ikke nødvendigvis harry. Foreldrene mine sin '02 Nissan Maxima har dette som standard, og jeg syns det er veldig tøft. En liten detalj som "makes a difference". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå