Gå til innhold

jeg vil ha et nytt xbox spill

HFL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rallisport Challenge er bilspillet du må kjøpe hvis du har xbox. Synst selv det er meget bra og som Starfish sier får du det for 299 kr. Prøvde Project Gotham i 10 min og likte det IKKE, men bør vel ikke uttale meg før jeg har prøvd det mer. Gå for Rallisport!

Lenke til kommentar
Rallisport Challenge er bilspillet du må kjøpe hvis du har xbox. Synst selv det er meget bra og som Starfish sier får du det for 299 kr. Prøvde Project Gotham i 10 min og likte det IKKE, men bør vel ikke uttale meg før jeg har prøvd det mer. Gå for Rallisport!

Samme her, men etter å ha spilt det i 45-60 min er du hekta og du gir deg ikke før du har fullført hele spillet :) PGR er et toppspill, og alle bilspillelskere bør ha det i sin samling. Ja, det blir vanskelig etterhvert, så du bør ha litt erfaring fra slike spill, men det er bare positivt spør du meg :)

Lenke til kommentar
Colin McRae Rally 3 bør du kjøpe hvis du vil legge ut 500kr. Det skal visstnok være den beste i sjangeren etter det jeg har hørt, men jeg kan ta feil... :lol:

Har ikke prøvd Colin McRae 3, men Rallisport rocker vilt! Det som er kult med det i forhold til Colin er at det er mye flere biler å kjøre. Colin har bare 4 biler å velge mellom (i følge xbox.com), mens Rallisport har over 25 biler å velge i, og jeg syntes det var meget bra å kjøre i det spillet. Regner med kjøringen er omtrent like bra i begge spillene, men tatt i betraktning at Rallisport har flere biler, blir det mer variert. Colin skulle ha 56 baner. Rallisport har også ganske mange baner (vet ikke eksakt hvor mange), og 4 kategorier (Rally, Hill Climb, Ice Race og Rallycross).

Jeg tror begge spillene er meget bra, men at Rallisport vil ha lengre levetid siden det både har flere biler, og fordi det har flere variasjoner av Rally.. Ikke bare standard rally liksom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...