Dhack Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Noen som vet hvor jeg finner drivere?? har sett på abit sine sider, men fant ikke drivere tl chipsettet noen som vet om noen andre sider? trenger ikke skjermkort drivere Endret 18. juni 2007 av Dhack Lenke til kommentar
TK_CC Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hvis jeg ikke tar helt feil så er chipset driver til dette HK merket ATI SB600 Driver Noen som vet hvor jeg finner drivere?? har sett på abit sine sider, men fant ikke drivere tl chipsettet noen som vet om noen andre sider? trenger ikke skjermkort drivere 8893109[/snapback] Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Så riktig ut det:D fant samme navnet På Abit sine sider Takk skal du ha.... Noen som kan anbefale noen andre drivere jeg bør instalere? Får forresten ikke USB 2.0 kontaktene til å virke, når jeg trykker på instaler driver på CD-platen så står det at jeg må ha SP1 :S Lenke til kommentar
TK_CC Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Gå til Microsoft og last ned WinXP Service Pack 2 (inneholder SP1) så vil innstalleringen av USB 2 fungere. Så riktig ut det:D fant samme navnet På Abit sine sider Takk skal du ha.... Noen som kan anbefale noen andre drivere jeg bør instalere? Får forresten ikke USB 2.0 kontaktene til å virke, når jeg trykker på instaler driver på CD-platen så står det at jeg må ha SP1 :S 8893345[/snapback] Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Men jeg har allerede SP2 Lenke til kommentar
TK_CC Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Prøv dette... Gå til Start(Win knappen) Control Panel> System> Hardware> Device Manger Se etter Gule ? høyre klikk på den/disse og velg installer driver Men jeg har allerede SP2 8893418[/snapback] Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Er ingen "Gule" ting der Står USB Rothub seks ganger og Standard openhcd USB vertskonroller seks ganger og standard utvidet PCI til usb-vertskontroller Endret 18. juni 2007 av Dhack Lenke til kommentar
TK_CC Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Nei, da vet jeg sannlig ikke hva du kan gjøre :!: men du er sikker på at du ikke alt har USB 2 siden du alt har innstallert SP2. Er ingen "Gule" ting der 8893477[/snapback] Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Hehe slo meg akkuratt at jeg egentlig ikke har funnet det ut XD haha får finne et eller annet som kan skjekke det imorgen reagerte bare på at det stod USB 2.0 drivere på CDen Lenke til kommentar
TK_CC Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg håper du finner ut av det, jeg trekker meg nå tilbake til sengen.. God Natt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå