Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Ja, hva er godt nok. Holder det med at mann er slank, eller bør man ha masse mukler også? svar helt ærlig hva som er en bra nok guttekropp. Helst jenter Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Hvis jeg skulle fått en kropp slik jeg ville, ville jeg hatt en kropp som en professionell svømmer. Relativt smal rundt livet. Tydelige og sterke magemuskler. Lite fett. Sterke armer med tydelige muskler. Legg merke til at det er lange spreke muskler og ikke kulemuskler som gjelder. En bred ryggtavle med brede skuldre. Lange ben og lange føtter. Æsj, dette ble jo mitt syn på slik jeg vil bli, men her er det såklart rom for andre meninger.. så dette blir en subjektiv diskusjon Endret 18. juni 2007 av fredrikg-ohoi Lenke til kommentar
macciato Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Egentlig...teller ikke muskler mye. Selvfølgelig, jeg syns muskler på overarmene og litt brede skuldrer er hot. men ellers så er en slank normal gutt bra:) Gjør ikke noe om han har litt å ta i heller:) (med det mener jeg ikke feit) Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Dette er ikke et sensitivt emne og tråden tifredstiller derfor ikke reglene for gjesteposting. Den stenges derfor. Trådstarter er velkommen til å poste på nytt under et registrert brukernavn. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg