Bamsebomsen Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Tory (For personer som sier "HVA?" de 4 første gangene jeg sier mitt navn) Jevle (Fra barneskolen, hadde bokmål dialekt -_-; Skvettlapp (Russenicket, jævla dårlig ) Pus (Brukes ofte i vennegjengen) Cocks (Tatt fra Scrubs, alle mener at jeg oppfører meg som han) Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Har hatt mange forskjellige kallenavn. GM, Elko, Elkogeir/Alkogeir, Reir, Grey/Grå og Tjottrik/Sjottrik (Sistenevnte har jeg ingen anelse på hvordan skal skrives) Mest vanlig er GM. Kjært barn har mange navn Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Tory (For personer som sier "HVA?" de 4 første gangene jeg sier mitt navn) Jevle (Fra barneskolen, hadde bokmål dialekt -_-; Skvettlapp (Russenicket, jævla dårlig ) Pus (Brukes ofte i vennegjengen) Cocks (Tatt fra Scrubs, alle mener at jeg oppfører meg som han) 8959324[/snapback] La meg gjette, du er fra Nord-Norge og bor et eller annet sted fra Oslo til Kr.Sand nå? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Er vel ikke direkte et kallenavn men noen jeg kjenner har fått for seg at navnet mitt har tysk opprinnelse og uttaler det deretter. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 En kar her på jobben kaller meg for "Strander" fordi jeg kommer fra en plass som heter Stranda, fyren som kaller meg det kommer fra Stranda selv og siden vi jobber i nabobygda (fiendene liksom) så gjør han alt han klarer for å markere hvem vi er Lenke til kommentar
K.. Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Går under Eriks for det meste. Erik eller Eriks. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Går under young Danny, fordi jeg så massivt mye på Home and Away da jeg var arbeidsledig. Og fordi Good old Alf Stewart er mitt forbilde. (heter og Daniel da) Lenke til kommentar
E.T Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Mr. Big men egentlig ikke Endret 3. juli 2007 av E.T Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Blir kalt Luffe en del, men ikke like mye som på barneskolen. Da gikk det kun i Luffe Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Navn: Michael Kallenavn: kjempekule mester over alle i verden som er kulere enn alle i verden fordi jeg er kulest av alle verden Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Har ingen " faste " kallenavn.. Blir ofte kalt for "Iceman" av venner, grunnen er vistnok at jeg er iskald på straffer hehe .. Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Blir kalt 'Mini Herpes' av de som gikk i klassen til Brutter'n før. Fordi han ble kalt 'Herpes' av dem selv. Så måtte de kalle meg noe også. Blir ikke kalt det så ofte men, litt weird er det. Lenke til kommentar
Charlotte90 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Blir kalt Charlie, det passer vel til navnet mitt, men jeg liker det ikke Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Blir kalt Charlie, det passer vel til navnet mitt, men jeg liker det ikke 8994696[/snapback] Charlie er da fint navn? Men kan kanskje være irriterende om du får høre "charlie in the busheeeeees" hele tiden ? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Blir kalt Charlie, det passer vel til navnet mitt, men jeg liker det ikke 8994696[/snapback] Charlie er da fint navn? Men kan kanskje være irriterende om du får høre "charlie in the busheeeeees" hele tiden ? 8995000[/snapback] hu er ei jente da Lenke til kommentar
Opelmekk Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Blir kalt Ponnien eg Liker heller Jhonny eller jonnien eller jonnyboy eller OJ Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hva er den greia med at alle skal ha engelske kallenavn? Det høres jo bare jævlig harry ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå