Neverio Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Blir kalt: Nafstad. Snafstad. Neverio. Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Navnet mitt er mye brukt rundt om her. foreksempel Sti-an, Stegan, Stein som ikke brukes i bygda da.. men.. Det er vel fler? Ja, eksen kaller meg bamsemus Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Ja, jeg har et kallenavn i dagligtale: Hilram! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Ida, Aids, Ida2, jr. Lenke til kommentar
bobyboj Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Har vel et kallenavn, hatt siden jeg var liten. Heter egentlig Henrik, men det brukes skjelden, kun hjemme egentlig. Nå går det kun i Bobby Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Blir kalt Tobbe jeg, da kan man vel gjette hva jeg heter? Hehe, de beste vennene mine har også kalt meg en del "krølla" siden jeg hadde så mye krøller på skallen.. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 De fleste kaller meg Kalle. Før gikk det mye på Sjømæling eller "Sjømælingen". Noen kaller meg bare Peder, mens andre sier Karl-P. (Karl-pe').. "Svensken" er også velbrukt, ettersom min far er svensk.. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Det spørs litt hvem jeg henger med, men går litt i "Weeman" og "L'æman" (lille Herman på fransk) Stort sett kaller folk meg for Herman, men hører også Herbs og urter, litt avhengig av om folk tror de er festlige eller ei =) Jeg kaller alltid en som heter Richard for Dennis, han ligner nemlig på tegneseriefyren! Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Blir kalt "Vassdal" 90% av tida (etternavnet mitt), Vassie 6% og Aleksander 4% Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 vi kaller de som er feite og late for bob. Med grunn, men er en lang historie! Lenke til kommentar
xersess Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Blir kaldt Sagen. fordi det er etternavnet mitt.. sånn dt fungerer her Endret 27. juni 2007 av xersess Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 blir kalt en del forskjellig, heter foresten Runar Bruun Sivertsen Bruun Br00n Brewn nuurB Sleppy gamlet cs nick i bynnelsen... Steinpadda. nick på et eller annet lan Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg kalles Tøbbi - var glad i teletøbbiene da jeg var mindre Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Tommy Menta Mentzoni Johansen Jompa eller Jompa Johansen. alle har kommet etter at jeg begynte på videregående. de andre kalte meg også sleepy og armstrong en stund. Rema 1000 har også hendt. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Sigg og Silkebjørn er vel de kallenavnene jeg får slengt etter meg oftest om dagen. Sigg har jeg i grunn blitt kalt siden mellomtrinnet, men Silkebjørn er et relativt nytt kallenavn og så dagens lys på jobb for ikke så lenge siden. Nå kan jeg få en drøss med forskjellige kallenavn på jobb avhengig av humøret, eneste er at de beholder bjørn på slutten. Heter Sigbjørn forresten. Lenke til kommentar
nYkk Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg blir kalt "Nykk" grunnet jeg heter nykås til etternavn... Vet ikke hvorfor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Jeg går somregel under "Fredrik" eller "Freidrich" (uttales med som en tysker ville gjort det). Endret 27. juni 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Blir vel kalt Andor stort sett hele tiden. Ikke at jeg heeelt vet hvorfor, har bare alltid vært slik. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg blir kalt Heinrich (er det riktig skrevet?) med tysk aksent . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå