Khaffner Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 som regel bare Kevin, eller Haffner Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 - Soppen fra Gud - *Etternavn*-en - Lasselur - Løve Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Slett Endret 9. mai 2012 av Effekt Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Tomma, pga navnet mitt, Tor Magnus. Ble oppfunnet av et par late kompiser som ikke gadd å si enten Tor eller Magnus, men som fant ut at Tomma var det optimale. Wero (eksen min, Weronica) Danne (kompis, Daniel) Stumpen (ei venninne som har DEN rumpa, blir kalt det av alle) Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Neeh.. en kompis som sier "Marc"(engels uttale), men utover det er det heller lite. Har derimot en i klassen som kalles "Olur"(Ole Martin), og Andreas er obligatorisk nok "Andy". Har også fått det som en vane å kalle ham for "Børre" uten noen spesiell grunn Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Pleier å bli kalt, Pussycat, T-Ya, og på etternavnet Ms. Hansen Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Det går ganske mye i etternavn i klassen min spesielt. To stykker som heter Emil, og to som heter Alexander. Alle fire går på etternavn/delvis etternavn. Er også en som går under etternavnet, og en som bare blir kalt Terråk, som er plassen han er fra. Selv går jeg under Karris, Kibs og Karse, foruten mitt egentlige navn. Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Eine søsken barnet mitt hadde eit kallenavn på meg for 3-5 år kanskje lenger tilbake som eg ikkje husker som var drit bra kallenavn. Blir ein del kalt James Bond for eg heiter James Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Ja, forresten, haha. Søskebarnet mitt kalte meg for GikkGikk, fordi Odd Erik var for vanskelig Så nå går vi rundt og kaller hverandre GikkGikk og JaJa. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) hav f** srry .. feilpost Endret 20. juni 2007 av Joney Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hæsj, pga. mitt etternavn i dialektform. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hæsj, pga. mitt etternavn i dialektform. 8903079[/snapback] Kompis av meg som har samme kallenavnet i militæret. Det begynte med Hals, ble fort til Hæsj, og endte opp på Hasjen Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Noen kaller meg arnt hugo eller burn av diverse skrudde grunner Mange kallenavn på folk jeg kjenner, f.eks: niggakris, bögen, o'martins, rævskjegg... Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Kompis av meg som har samme kallenavnet i militæret. Det begynte med Hals, ble fort til Hæsj, og endte opp på Hasjen 8903234[/snapback] Hehehe, ja, har vel vært innom den når noen skal være morsomme. Hals er et etternavn som er oppe for mye "modding". Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg heter jo Lars så blir ofte kalt "Larsn". Altså, Lars med en kjapp n på slutten. Men det er jo veldig greit å hete bare Lars siden det er så kort. Noe av det merkeligste blant venner er "Nolle" som vi kaller en som heter Nordli til etternavn. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 -Alex -*etternavnet* -richbitch Hmm. Kommer ikke på noen fler. Løse folk kaller jeg flyfille Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 V - Enkelt og greit, med engelsk uttale da. Vibizzle - Litt på tull, men brukes en del Fifi - Vi fant ut at mange ord på norsk, som f.eks "motiv", har F istedet for V (motif), så da måtte navnet mitt være Fibeke, og da var ikke veien lang til Fifi. The W - Når det er snakk om meg og en kompis hvis navn også starter med V. Er egentlig bare mine amerikanske venner som bruker disse kallenavnene, i Norge blir det bare "Vibbern" eller "Beke" noen få ganger. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Er det bare i minn vennekrets at alle med navnet ''Aleksander'' har et kallenavn? Kjenner 4-5 stk som heter det og samtlige har kallenavn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå