Newt32 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Vel, har hatt Knut og WoW-mannen... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg blir kallet for: Equerm (når jeg er med forumfolk logisk nok) Bjørn (vanligvis) Badebjørn Krøllebjørn Gotherbjørn (henger igjen fra fjortisstidene) PHP-Bjørn Stort sett Lenke til kommentar
Groening Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg og en annen kalte hverandre hammer og føllet en stund, pga. det er det navnene våre betyr. Føllet. Heh heh. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Henry Henry the horse Horse Heinrich Henke Med gjevne mellomrom. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg blir kallet for: Equerm (når jeg er med forumfolk logisk nok) Bjørn (vanligvis) Badebjørn Krøllebjørn Gotherbjørn (henger igjen fra fjortisstidene) PHP-Bjørn Stort sett 8894982[/snapback] Hmmm, la meg gjette, du heter ... Petter, ikke sant? Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg blir kallet for: Equerm (når jeg er med forumfolk logisk nok) Bjørn (vanligvis) Badebjørn Krøllebjørn Gotherbjørn (henger igjen fra fjortisstidene) PHP-Bjørn Stort sett 8894982[/snapback] Hmmm, la meg gjette, du heter ... Petter, ikke sant? 8895424[/snapback] Haha, morsomt. Alle vet at Equerm heter Ole. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Haha, morsomt. Alle vet at Equerm heter Ole. 8895440[/snapback] Nei, han heter Bjørn? Det står jo i profilen hans? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 jeg har altid ville ha ett kalle navn, alle vennen mine har det, men jeg har ikke fått det, kunne ønske folk bare kalte meg T eller brukt etter navnet mitt da jeg ikke liker fornavnet mitt Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 jeg har altid ville ha ett kalle navn, alle vennen mine har det, men jeg har ikke fått det, kunne ønske folk bare kalte meg T eller brukt etter navnet mitt da jeg ikke liker fornavnet mitt 8895452[/snapback] Vet ikke helt hva jeg skal si til ønskene dine. Høres nesten ut som en liten unge gangster. Hey Yo dawg, whats up T? Hva er etter navnet ditt da? Kjedelig å bli kalt olsen liksom. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Tja, mine navn er: - Best0 -Gay -Gaufs -kråka Og ikke for å glemme at jeg og bestekompisen min kaller hverandre Knut og Per, der jeg er Per... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Haha, morsomt. Alle vet at Equerm heter Ole. 8895440[/snapback] Nei, han heter Bjørn? Det står jo i profilen hans? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8895446[/snapback] Huh? W'evah. ------ Jeg og bestekompisen min kaller hverandre pus. Det er så søtt at det er kvalmt Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 En periode i 8.klasse ble jeg også kalt for Cassanova... don't ask Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Haha, morsomt. Alle vet at Equerm heter Ole. 8895440[/snapback] Nei, han heter Bjørn? Det står jo i profilen hans? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8895446[/snapback] Ble revet litt med av den gode humoren her. Folk kaller meg forresten med etternavnet mitt relativt ofte også. Endret 19. juni 2007 av HorSe Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Ble revet litt med av den gode humoren her. 8895500[/snapback] Ja, siden det allerede var så hysterisk morsomt, så måtte jeg også henge meg på. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Nei jeg heter faktisk Torbjørn, folk har bare kuttet ut Tor fordi jeg liker Bjørn bedre Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Blir kalt Sim jeg Greit nok. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Noen få som kaller meg Desu, men bare når vi snakker om spill. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Bruttern kaller meg for "bert". Lenke til kommentar
Doga Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg har hatt veldig mange kallenavn de siste 10 årene, men det som fremdeles henger i er Doga[Dåga], aner ikke hvorfor, men det klinger bra, så jeg bruker det selv også Et par kompiser har konsekvent kalt meg Yoga eller Shoggen over en lengre periode også nå, ganske festlig synes nå jeg. Mitt etternavn er Brendvang så den ene av de to tvillingene oppga mitt navn som Shoggen Börnvang da han reserverte hotellrom i Stockholm for en måned siden. Da holdt jeg på å stryke med da jeg så det på hotelltven Ellers har jeg blitt kalt Krølle, Håret, Conan, Skaterbob og Knievel flere ganger bare de siste 24 timene Årsaker: Jeg har masse hår med krøller, leser masse Conan om dagen, har nettopp begynt å skate, samt at jeg er en liten stunt junkie Blir jevnlig kalt [insert random nick] Solberg eller bare Solberg også, årsak sier seg vel selv Men som de sier, kjært barn har mange navn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå