Salemonsen_ Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Mine "kalle" navn: Salemonsen, Sale, Salo, Salamimonsen, Sala, MikAl, kan sikkert ramse opp i all evighet uff.. PS. etternavnet mitt er salemonsen og fornavn=Mikael så dere ser sikkert sammenhenge.. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Blir vel slike som: Bårdi - Bård simen Kjelli - Kjell ole Bertil - Knut bernard Marvin - Magne (brutter) Ingis - Ingebjørg Osv Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg blir kalt Pants og Button daglig. Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Marti for det meste. Oh, har blitt kalt håret og huleboer før . Hvordan finner de på sånne ting, utenfor min fatteevne . Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Chubby (litt kraftig fyr) 8892898[/snapback] Heter vel ikke tilfeldigvis tommy han? Jeg blir kalt flanders, Questern, og masse annet, alt fra motherfucker og dritt til søten. Endret 19. juni 2007 av Tmz Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg vet om et par stykker som har fått kallenavnet Håret. Var morsomt å høre på en samtale mellom de to en gang da de tilfeldigvis møttes, og fant ut at de hadde samme kallenavn :!: Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Jeg heter på ekte Chris, men folk kaller meg stadig vekk for chryzsh, neger'n og vaffel. Uvisst hvorfor edit: På barneskolen ble jeg kalt Waza, knekk og wazza fordi jeg spiste så jævlig mye knekkebrød Endret 19. juni 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
sigz Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Har alltid vært "Fred" for de næreste vennene. Alltid gått på skole/spilt fotball med mange Fredrik'er, så alle fikk hvert sitt navn. De andre var vel Effi, Laache(etternavn) og Rognerud(etternavn). Ellers kunne det blitt litt tricky med 4 Fredrik'er på et lag. Noen venner som blir kalt: Grov (etternavn) Monkey (vill hårvekst) mini-Raffers (Minste-bror Rafdal) and many more Lenke til kommentar
greiven Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Heter Kim Daniel, blir kalt Kimmen Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Blir kalt Balli Har hatt det kallenavnet i laaaaang tid, tror de har glemt mitt virkelige navn. heter Alexander Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 huff.. Roffe Rofl Ralphi-boy Rælphi-boy Rølf pro (professor, som regel bare av de i samme klasse når jeg gikk på skolen) fata fatalicus (disse to går det mye av på dataparty) + diverse andre som jeg ikke vil si her, og som de som begynte å kalle meg det, kan forvente seg bank for ^_^ Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 De fleste referer til meg som "Red Wing". Ikke spør hvorfor plz. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Neppe; hvorfor det? 8894383[/snapback] Tippoldefaren min var en gammel indianer høvding, som ble kalt Red Wing. Sikkert. Halvt same, halvt indianer, halvt bosner. Hva faen er det jeg ikke er. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg blir ofte kalt, Paala eller Paal, hehe eller pållenrik, den er å ganske mye brukt. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Kameratene mine kaller meg Caddy.... Endret 19. juni 2007 av Caddy Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg heter Jørgen og blir kalt Dill. Aner ikke hvorfor. Har en del snodige kallenavn på vennene mine og. Eivind - Schmidt (ingen anelse hvorfor) Magnus - Bono (han har uendelig mange kallenavn, men dette er mest brukt nå om dagen. det er fordi han hater U2) Jørgen - Klur (når man skal skrive etternavnet hans på mobilen kommer det aktid klur) Simen - Zag (vet ikke hvorfor) Anders - Kolbein (hmmm, husker ikke) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Patrick (meg) - Smoky Pat Pat, av en eller annen grunn :s Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Folk kaller meg enten Eple, Eplefe eller Becca. Det er svært sjeldent at noen faktisk kaller meg for "Rebecca". Og så er det en person som kaller meg "Becky", da. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Går stort sett under navnet Hansi i dagligtale, men da jeg var i kongens klær fikk troppsjefen min for seg å kalle meg Kællis, noe jeg ble hetende resten av førstegangstjenesten + med min nye tropp i Afghanistan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå