ZenCo Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Hei! Søkte etter en lignende tråd, men fant ingen... Har du et kallenavn (ikke slike som brukernavn, onlinenavn generelt) i din daglig talen? Eksempler på min skole: Freddy (Fredrik) Andy (Andreas) Player (løs ) Chubby (litt kraftig fyr) Jingle Bells ( vel... ) Smykkegutten ( opplagt ) Bring it on! Sleng gjerne med noen kallenavn som dine venner har... Helst med grunn! Sindre! Endret 18. juni 2007 av ZenCo Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Kjæresten min kaller meg bare "nurket" Lenke til kommentar
JFM Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 jeg heter egentlig Jørn. mange kaller meg JFM, som er forkortelsen for mine tre navn. en av kompisene mine kaller meg også av og til for kløpung. kan vel tenkes hvorfor Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Før blei jeg kallt for Olli. Ikke helt sikker, men det passer vel ca til at jeg heter Ole Christian. Nå er folk bare for late så de sier bare Ole. K ( Andreas. var to som het det samma, og bokstaven på etternavnet til han ene starta på K elns ) Børni ( Bjørn André ) Jette ( henriette. Weedle ( atle. hakke peiling på hvorfor ) Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 på min skole så er det Thomassen, meg, etternavnet mitt Samen, han er kvart same ellers går det generelt sett på etternavn Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Snorre: SnoreSnore Snorlax Snorge Snowflake Snorri Alle disse hører jeg i løpet av uken Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg har vært så heldig å få nicket Zindy av et par jenter! Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg blir kallt Mix, Mikke, Kukhøu og litt mer. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Freddy (Fredrik) 8892898[/snapback] Aight! Jeg lyder etternavn (Gjertsen) i 90% av min omgangskrets. Det funker fint. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Har blitt kalt "Eivo", men blir også kalt mye "Nyhus" til vanlig, da det er etternavnet mitt. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 ikke spør men folk kaller med høna ikke noe samnheng i noe kameraten min kalles reka pga etternavnet Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) SLETTET LOL! Endret 2. juni 2008 av Bakoversveis Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg har blitt kalt Shrine og Staine. Tror ikke noen trenger en forklaring på dem. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Går mye i Skavold blant venner, egentlig. Funker fett det På jobb er jeg enten "Lærlingen" eller "Jyplingen", haha. Edit: "Blåsar'n" er også litt brukt. Endret 18. juni 2007 av OML Lenke til kommentar
JFM Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 er ikke dette en ekte telletråd? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Nei, en falsk en, so don't tell the mods! Uansett, gøyalt å se hva folk blir kalt, la stå! Lenke til kommentar
Erlec Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Blir kalt "L" av de fleste på skolen, pga den store trykken på bokstaven l i navnet mitt. p.s. Siden det er trøndersk er det på en måte kalt "æææælll" Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Er så mange her i Asker som heter Anders, så som regel så sier man etternavnet til en som heter Anders. Jeg heter Anders, og som oftest hører jeg: "Ey, Øvergaard, kom hit a!" Noen ganger blir jeg kalt "Andyax" da dette er nicket mitt når vi spiller. Vi pleier å linke sammen og spille mange sammen, og da blir man fort kalt for nicket sitt. Søstra mi kaller meg noen ganger Panda Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Ikke noe kallenavn på meg nei Men alle kaller Evil-Duck (Jan-Ove) for Jallis, og da mener jeg alle Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg heter Eirik Pettersen. Blir kalt Eirik, Petter, Pettersen på skolen. Blandt noen andre venner blir jeg kalt LilleKent! Lang historie! Hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå