Lilja4ever Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg har tengt og lese boken "Idas Dans" - En mors beretning, og lurte på om noen av dere har lest den eller hørt om den, og kan si noe om den er bra eller ikke? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Har hørt om den, men bare fordi jeg la merke til den en dag jeg satt på skolebiblioteket. Har ikke lest den og aner ikke hva den handler om. Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Har hørt om den, men bare fordi jeg la merke til den en dag jeg satt på skolebiblioteket. Har ikke lest den og aner ikke hva den handler om. 8898220[/snapback] Hehe ok Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 jeg har også tenkt til å lese den, men det hjelper jo ikke deg noe nå. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Det er en grusomt bra bok, Samboeren min klarte ikke legge den bort, og jeg er nesten halvveis allerede, begynte i går Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Ja, den er veldig bra Har lest den ferdig nå Men har du kanskje andre bra bøker og anbefale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå